יום שלישי, 19 בינואר 2010

ההכרזות הצפויות בכנס הקרוב



אפל אישרה באופן רשמי את קיום הכנס במרכז ירבא בואנה בסן פרנסיסקו במהלך שבוע הבא. ההכרזות הצפויות במהלכו: הצגת הטבלט, קושחת 4.0 לאייפון וגרסה חדשה לתוכנת Ilife
שלוש ההכרזות הצפויות בכנס החברה הקרוב בעלות קשר הדוק. אפל נמנעה זה זמן רב לשחרר עדכון לקושחת מכשיר האייפון. לדעת רבים מהלך זה נבע בין היתר מתוך מטרה שלא לחשוף פרטים אודות מכשיר הטבלט שעתידה החברה להציג במהלך הכנס הקרוב.

נראה כי החיסיון שמטילה אפל בנוגע למוצרים חדשים אותם מציגה הגיע יחד עם מחשב הלוח אל שיאו. אפל מכירה בחשיבות החסיון אודות מוצרים חדשים והפרסום המשמעותי יחד עם הכרזה אודות מכשיר שכל פרטיו נחשפים באחד. פרסום מועד קיומו של כנס החברה רק כשבוע וחצי טרם קיומו אף הוא חלק ממגמה ברורה של החברה ליצירת הבאזז סביב המכשיר החדש.

במשחק החתול ועכבר בו משחקות אפל וקהילת המק כולל תפקידה של אפל ניסיון לשמור באופן מוקפד על חסיון מוצריה השונים ומנגד נסיונות קהילת הצרכנים האדוקה מתרכזים בפענוח המוצרים העומדים לקראת הכרזה. פענוח המוצרים העתידיים כולל בין היתר מעבר על שורות קוד השייכות לתוכנות שמשחררת אפל ובאמצעותם ניתן לגלות התממשקות או יחסי גומלין עם המוצרים העתידיים.

על מנת למנוע כל דליפת מידע אודות מחשב הלוח העתידי, החליטה אפל לאחר במעט את שחרור קושחת 4.0 לאייפון לאירוע בו יוצג גם מחשב הלוח. סביר להניח כי קושחה זו מכילה לא מעט פרטים שיחשפו את דבר קיומו של הטבלט ויאפשרו את האינטרקציה של האחרון עם מכשיר האייפון.

טבלט, קושחת 4.0 ועדכון לתוכנת Ilife
הכנס הקרוב אותו תקיים אפל יתמקד בשלושה מוצרים חדשים: מחשב לוח חדש שעתיד להוות את שיאו של האירוע, עדכון קושחת 4.0 לאייפון ועדכון לתוכנת Ilife. עדכונם של שני האחרונים רלוונטי להצגתו של מחשב הלוח ויכלול את התאמתם אל המוצר החדש.
הערכות המתייחסות להכרזות אודות דגם אייפוד טאצ' חדש הכולל מצלמה ואייפון חדש מסתמנות כמופרכות וסביר כי לא יוצגו בכנס החברה הקרוב.


2 תגובות:

  1. במשפט האחרון צ"ל "וסביר כי לא יוצגו בכנס החברה הקרוב" במקום "... וסביר כי אינן יוצגו..."

    תודה על העידכונים ועל ההערות מאירות העיניים.

    השבמחק