יום שלישי, 26 בינואר 2010

כנס אפל: שמועות אחרונות


תמיכה ברשתות סלולאריות, הפעלת אפליקציות אייפון על גבי מכשיר הטבלט, פירוק הבלעדיות עם רשת At&t, השקה בראשון למרץ, מחיר הנמוך מ1000 דולרים ולראשונה, הצהרה פומבית של ג'ובס. יממה לפני, נראה כי אתרי הטכנולוגיה נוטשים את יתר החזיתות ומתמקדים באפל
באחד הפוסטים הראשונים בהם התייחסתי למוצר הטבלט של אפל, ציינתי כי המכשיר קיים כבר שנים רבות בתעשיה. מלווה כמעט כל כנס אפשרי של אפל וניזון משלל רמזים קטנים המכשיר המיתולוגי צפוי להפוך בקרוב למציאות. נראה כי בשבועות האחרונים השאלה האם עתידה אפל להציג בכנס הקרוב את מחשב הלוח שלה התחלפה במגוון שאלות המתמקדות במפרט שלו.

על רקע פרסומים המשרטטים תמונת מצב אוטופית לסגירת הרבעון האחרון של החברה קץ הקץ על שתיקתו של מנכ"ל אפל. אם לשפוט על פי התנהלותו המוכרת של ג'ובס פליטת פה טרם השקת מוצר חדש מעידה על כך שהוא אכן נרגש במיוחד לקראתו.

"המוצרים אותם אנו מתכוונים לשחרר במהלך השנה הקרובה מאוד חזקים, החל מהשבוע הנוכחי בו נציג מכשיר משמעותי במיוחד ואנו מאוד מתרגשים לקראתו"

מעניין יהיה לראות את מנכ"ל אפל, רטוריקן למופת, פרזנטור מרשים שבהחלט יודע לעמוד על במה ולסחוף בהתלהבותו מדבר על המוצר המתוקשר ביותר המלווה את אפל כבר שנים.

השמועות האחרונות המתייחסות לכנס הקרוב של אפל מתייחסות אל תום חוזה הבלעדיות עם רשת At&t בארה"ב ועל אישוש פרטים ישנים אודות מחשב הלוח.
הרומן שבין חברת הסלולר הגדולה בארה"ב לבין זו מקופרטינו ידע עליות ומורדות. על אף הרווחיות שהוביל שיתוף הפעולה בין השתים, הוביל הדבר גם לפגיעה תדמיתית הדדית של שתי החברות. למרות שבמבט לאחור נראה כי החוזה היה משתלם לחברת At&t יש לזכור כי השקת מוצר חדש היא סיכון שחברת הסלולר נטלה על עצמה. נראה כי האחרונה לא חזתה ובטח שלא נערכה להצלחתו של מכשיר האייפון בסדר גודל שכזה, אחרת איך ניתן להסביר כי כמעט שלוש שנים לאחר השקתו החברה עודנה מתקשה לתמוך בתעבורת המידע אותו צורך המכשיר.
לדעת רבים השנה צפויות אפל וחברת At&t לסיים את הרומן הארוך בינהן כשמועד סיומו מסתמן כאירוע הכנס עצמו. יש לזכור שאם אכן תציג אפל מחשב לוח התומך בתעבורת מידע סלולרית סביר מאוד להניח שתבחר הפעם ספקית סלולר אחרת בארה"ב למען השקתו של זה. ספק אם חוזה הבלעדיות המתייחס למכשיר האייפון עם חברת At&t יסתיים בהכרזה רשמית בכנס הקרוב, אך לא הייתי פוסל אפשרות שכזו.

אם לסכם את המידע המבוסס יותר המתייחס למחשב הלוח שיתכן ויוכרז מחר, אלו עשויים להיות פרטיו:
מחשב לוח בעל צג מגע בגודל 10 אינץ'
עיצוב דק העושה שימוש באלומיניום
יכולות אלחוט מסוג: Wifi, בלוטות, סלולר ויתכן ואף Gps
מחיר: עד כ1000 דולרים
השקה: חודש מרץ הקרוב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה