יום שישי, 8 בינואר 2010

הטבלט: כיסוי אלומיניום והשקה ברבעון השני


השמועות הנוכחיות אודות המכשיר החדש של אפל מתייחסות למידע שהגיע מכיוון חברות המשתפות פעולה עם האחרונה. לאחר דעיכת העשן הסובב את ועידת הCes המתקיימת בימים אלו בלאס ואגס, יעברו אתרי הסיקור העולמיים להתרכז שוב בטבלט העתידי של אפל ואז צפוי גל השמועות להתחזק לקראת ההכרזה הצפויה
שמועות אודות מועד תחילת הייצור של מחשב הלוח העתידי של אפל החלו דרכן לפני מספר חודשים וכיוונו לחודש פברואר הקרוב. מועד קיומו של הכנס שעתידה אפל לקיים ב27 לחודש הנוכחי עולים בקנה אחד עם מועד הייצור וההשקה שפורסמו קודם לכן.
מידע שהגיע לאחרונה מבסס את מועד תחילת הייצור של מחשב הלוח במהלך החודש הבא כאשר מדובר כעת על מבנה אלומיניום שעתיד לעטות את המכשיר החדש. שמועה שכזו אף היא זוכה לביסוס לאור המעבר הברור של אפל במהלך השנים האחרונות לשימוש ההולך וגובר באלומיניום למוצריה השונים.

לוח הזמנים העכשוי המיוחס לטבלט של אפל
27 לינואר: הכרזה על הטבלט בכנס שיתקיים במרכז ירבא בואנה בסן פרנסיסקו
פברואר: עליית הטבלט על פס היצור
סוף מרץ, תחילת אפריל: השקת הטבלט לצרכנים

אישוש עבור השמועות המלוות אותנו כבר מספר חודשים ארוכים אודות הטבלט העתידי של אפל צפוי להתקיים כבר במהלך השבוע הבא. אפל נוטה לחלק הזמנות לעיתונאים ואנשי תעשיה כשבועיים טרם מועד קיום כנסיה. מאחר וכך סביר כי במהלך שבוע הבא נזכה לראות הזמנה רשמית מטעם החברה עם תיאור קצר וכללי אודות התכנים שיועברו בכנס. בשלב זה נמנעה החברה מלהגיב אודות הרחשים הנשמעים סביב הטבלט ופירסמה הודעה באמצעות הדובר שלה בה נאמר כי: "אפל אינה מתייחסת לשמועות וספוקלציות המיוחסות לחברה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה