יום חמישי, 7 בינואר 2010

מיקרוסופט מציגה מחשב לוח חדש מבוסס חלונות 7


מלווה בגל שמועות קטן שנוצר עקב חשיפת מידע שמקורו בעיתונאית אמריקאית, עלה אמש מנכ"ל חברת מיקרוסופט והציג מחשב לוח חדש, פרי שיתוף פעולה של מיקרוסופט וחברת Hp. על אף ההמולה הרבה שנוצרה במהרה בתעשיית המחשוב בעולם, הציגה החברה מכשיר מגושם, שאינו מביא כל חדשנות או מהפכה לתחום
הציפייה למחשב לוח מהפכני דוגמאת הדגם שהוצג לפני מספר חודשים על ידי האתר
גיזמודו התבדה אמש עם הצגתו של מחשב הלוח החדש מביתם של מיקרוסופט וחברת Hp. יתכן ומיקרוסופט אכן עובדת על מחשב לוח מהפכני אותו עתידה להציג בעתיד, אך נכון לכעת אין כל חידוש או מהפכה במכשיר שהציגה החברה אתמול.

לטענתו של באלמר מדובר "במכשיר חזק יותר מטלפון חכם וכמעט חזק כמו מחשב שולחני, מושלם לקריאת ספרים ונטילת מולטימדיה ניידת", מבט חטוף לעבר המכשיר אכן מבסס את דבריו, הוא אכן מסורבל יותר מטלפון חכם ומגושם כמעט כמו מחשב שולחני. למעשה, כבר כעת ישנם מחשבי לוח הקיימים בשוק וגורמים למחשב הלוח שהציג באלמר להחויר.

שנת 2010 צפויה להוביל למהפכה של ממש בתחום מחשבי הלוח ולבסס את כניסתם אל חיינו. מחשב הלוח שהוצג אמש על ידי מיקרוסופט אינו מביא את הבשורה. מאחר ומדובר ביומו הראשון של כנס הCes נותר רק לקוות כי תהינה חברות אחרות שיובילו את המהפכה אל התחום. לכך יש גם להוסיף את חברת אפל שצפויה אולי להציג מחשב לוח מטעמה בסוף החודש הקרוב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה