יום רביעי, 27 בינואר 2010

אפל צפויה להציג היום את מכשיר הטבלט


אם נותר עוד רבב של ספק בדבר הצגתו של מכשיר הטבלט הערב, פליטת הפה של מנכ"ל מקגרו היל בריאיון שנערך על ידי רשת Cnbc הביאה את הקץ לשמועות. חברת מקגרו היל נחשבת לאחת מן השותפות המוכרות של אפל, הצהרה רשמית מפי מנכ"ל החברה לא מותירה מקום לספק
בראיון שהעניק אמש מנכ"ל חברת מקגרו היל, אחת מן השותפות העסקיות המוכרות של חברת אפל, טען האחרון כי אפל תציג היום במהלך הכנס שתקיים את מכשיר הטבלט שלה כשהוא מופעל באמצעות מערכת הפעלה ייעודית דוגמאת זו של האייפון ולא באמצעות מערכת ההפעלה Osx.

ספק אם פליטת הפה של מנכ"ל החברה היתה מקרית, כשותף למהלכיה העתידיים של אפל סביר כי הנ"ל מודע לרגישות המידע וקנאותה של אפל לפרטים. אף על פי שיתכן כי אישוש הכרזתו של הטבלט איננה מקרית, המידע אודות מערכת ההפעלה היעודית היא כבר סיפור אחר לחלוטין.

אל דבריו של טרי מקגרו הצטרפו אתמול גם דבריו של דמות בכירה לא פחות, ג'ובס הצהיר לקראת הכנות הכנס כי אפל עתידה להציג מספר מכשירים חדשים במהלך השנה הקרובה כשהראשון שבהם יוצג כבר במהלך השבוע הקרוב.

מתחם מרכז האומנויות ירבא בואנה בסן פרנסיסקו נערך להצגתו של כנס אפל היום בערב כאשר אפל מצליחה עדיין לעמוד במשימתה ולשמור על חיסיון כמעט מלא אודות המכשיר המדובר.
הכנס שיתקיים היום צפוי לשים קץ לשמועות המלווה את החברה אודות מכשיר הטבלט המיתולוגי שלה כבר כמעט כעשור. שמועות אודות המכשיר החלו מעט לאחר כניסתו של העשור הקודם והתגברו עם השנים. השיא כאמור צפוי להתקיים היום בערב במהלך כנס החברה בסן פרנסיסקו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה