יום שני, 4 בינואר 2010

הערכה: הטבלט יוצג ב27 לינואר


אפל צפויה לקיים כנס בן מספר ימים החל מיום שלישי ה26 לינואר במרכז ירבא בואנה בסן פרנסיסקו. לטענות המתייחסות להכרזתו של הטבלט יש כעת מי שטוען: ההכרזה על המוצר החדש תתקיים רק ביום רביעי
אתר המזוהה עם מערכת הוול סטריט ג'ונרל פירסם לאחרונה ידיעה ובה ציין כי הכרזה גדולה ומשמעותית מצד חברת אפל צפויה להתקיים ב27 לחודש במהלך כנס שתקיים החברה בסן פרנסיסקו. נציין שההערכה שכזו הינה חריגה ובלתי אופיינית לאפל. אפל נוטה להכריז לרוב על מוצרים חדשים עם פתיחת הכנסים שלה באירוע חגיגי ורשמי אליו מוזמנים עיתונאים ואנשי תקשורת. מאחר ואפל טרם פירסמה רשמית את מועד קיומו של הכנס, יתכן והאחרון יפתח החל מיום רביעי ה27 לחודש ומכאן הטענה תקבל ביסוס של ממש שכן מדובר יהיה ביומו הראשון של הכנס.

במקביל, טוען היום אתר חדשות צרפתי העוסק באפל כי החברה העבירה לאחרונה תוכנת SDK לגרסת אייפון 4 עבור מפתחים הכוללת בתוכה גם אפשרות לעצב ולפתח אפליקציות המתאימות למסך גדול יותר מזה של האייפון. על אף שמקור זה נחשב למהימן, טרם התקבלו כל תימוכין לנתונים שהעביר. במידה ואכן נכונה גרסת המקור, סביר שזו תודלף בימים הקרובים ותאפשר אישוש משמעותי להשקה הקרובה.
למרות התהודה הרבה שיוצר מחשב הלוח של אפל עם הקירבה אל מועד השקתו לכאורה, סביר כי איחור ביום יתקבל בהבנה לאחר ציפייה בת מספר שנים.


תגובה 1:

  1. הפתרון המושלם למורים ללמידה בכיתה. במקום להסתתר מאחורי מסכי הלפטופ ולגלוש לפייסבווק , התלמידים ישתמשו בלמידה ממוחשבת בצורה מתקדמת

    השבמחק