יום שני, 18 בינואר 2010

אפל מאשרת קיום האירוע ב27 לינואר


כצפוי, החלה אפל לשלוח היום הזמנות לעיתונאים ובכירים בענף אודות הכנס המדובר אותו עתידה לקיים במרכז ירבא בואנה בסן פרנסיסקו ביום רביעי שבוע הבא. נושא ההזמנה: "בואו לראות את היצירה האחרונה שלנו"
בהמשך ישיר למנהגה של החברה, מפיצה היום אפל, כשבוע וחצי לפני קיומו של כנס החברה בסן פרנסיסקו, הזמנה לרלוונטים כשהיא נושאת על גבה כיתוב כללי שאינו מבשר הרבה.

האירוע צפוי להתקיים ביום רביעי במהלך שבוע הבא (27.1) בשעה 10:00 (שעון סן פרנסיסקו) או 20:00 (שעון ישראל) במרכז לאומניות ע"ש ירבא בואנה בסן פרנסיסקו, ארה"ב.

האיור המלווה את ההזמנה של אפל נראה כהתזת צבעים על גבי לוח. אפל ידועה ברמזים אותם אוהבת להעביר באמצעות ההזמנות שלה לגבי התכנים שיופיעו במהלך כנסיה. לרוב שומרת החברה על חסיון התכנים המועברים באירועיה באופן קפדני במיוחד. שמות האירועים והאיורים בהם בוחרת אפל נועדו לרוב לשמש כרמזים עבור התכנים הצפוים ליטול חלק במהלך הכנס.

כאמור, באירוע המדובר הקרוב של אפל צפויה האחרונה, לדעת רבים, להציג את מחשב הלוח של החברה לאחר שנים ארוכות של שמועות וציפייה המלווים את המכשיר שהפך עם הזמן לאגדה בפני עצמה.
במהלך שבוע הבא יתכן ויוסר הלוט מעל מכשיר שפיתוחו נמשך מספר שנים והיווה קרקע פוריה לאינספור ספוקלציות המלוות את אפל ומתייחסות להצגתו של הטבלט.
אפל כבר הציגה מספר פעמים במהלך העשור האחרון מכשירים ששינו והביאו חדשנות למספר תחומים שונים בינהם תעשיית המוזיקה, הסלולר והמחשוב. רבים תוהים אם החברה תצליח לשחזר את ההצלחה עם המכשיר המסתורי אותו יתכן ותציג במהלך האירוע הקרוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה