יום רביעי, 6 בינואר 2010

בדיקה: מעל ל50% ממחשבי המק אינם במלאי איידיגיטל


מעוניינים לרכוש מחשב מק חדש? בדיקה בחנות האון ליין של יבואנית מוצרי אפל בישראל מעלה כי יותר מ50% מהמחשבים המוצגים לרכישה באתר אינם במלאי
נראה שפרט להבדל המשמעותי במחירים בין מחשבי המק בישראל לאלו המקבילים להם בעולם, ישנה בעיה משמעותית לא פחות: הם פשוט לא מוצעים למכירה בארץ.
במטרה לאמוד את כמות המחשבים שמציעה חברת איידיגיטל לרכישה באמצעות חנות הרשת שלה מסתבר כי מעל לחצי מדגמי המחשבים אותם מציגה החברה לרכישה אינם זמינים במלאי.

בין המחשבים שאינם ניתנים לרכישה מופיעים הדגמים הפופולאריים יותר שעברו שדרוג לאחרונה מצד אפל וכוללים בין היתר את אחד מדגמי האיימק 21.5 אינץ', דגמי האיימק 27 אינץ',מחשב המקבוק, מחשבי המק מיני, 2 מדגמי המקבוק פרו והדגם הבסיסי של המק פרו.

בעיות המלאי של חברת איידיגיטל בחנות הרשת שלה מפספסים קהל פוטנציאלי רב ולא עומדים בקנה אחד עם הצהרות החברה כמו גם האידיאל של האחרונה לעמוד בצפי המכירה הגובר לצד השקת האייפון בישראל.

אציין כי המלאי הקיים בחנות הרשת של החברה אינו מעיד על המלאי הקיים בשלושת חנויות החברה. בהתחשב בעובדה כי כרגע פתוחות רק שתי חנויות בפועל (השלישית תפתח במהלך שבוע הבא בגרנד קניון בחיפה) ושתיהן ממקומות בתל אביב, ספק אם תפוצתן של החנויות מהוות פתרון של ממש עבור רכישת מחשבי המק בישראל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה