יום חמישי, 1 באוקטובר 2009

אפליקציית DropBox זמינה מעתה באפסטור

תוכנת DropBox מעניקה "שירותי ענן" בנפח 2G חינם באמצעותם תוכלו לשמור על סנכרון קבוע בין כלל המחשבים שברשותכם. החל מהשבוע גם האייפון מצטרף לשירות באמצעות אפליקצייה חדשה הזמינה מעתה באפסטור

במשך תקופה ארוכה חיפשתי מודל שיפתור לי בעיה שמוכרת לחלק ניכר מהאנשים שמשתמשים ביותר ממחשב אחד. הבעיה גדולה יותר כאשר על כל אחד מהמחשבים מותקנת מערכת הפעלה אחרת.

שירותי ענן: הינם שירותים המאפשרים סינכרון ישיר באמצעות הרשת בין מספר מכשירים. שירות מוכר כזה מופעל על ידי אפל ושמו Mobile Me המאפשר סנכרון סימולטני של האייפון עם הלפטופ והמחשב הנייח על כל פעולה שתבצעו. כך למעשה, הכל מתעדכן בזמן אמת על כלל המכשירים. כיצד זה פועל? ברגע שתבצעו פעולה מסויימת על המחשב הנייד, הפעולה תסתנכרן במקביל און ליין על שרתים המיועדים לכך. ברגע שתפעילו את אחד המכשירים האחרים שלכם, יתעדכנו נתוניהם אוטומטית ברגע שיתממשקו לרשת.

שירות Mobile Me של אפל זמין בתשלום אך לאחרונה צצו שלל אפשרויות חינמיות על גבי הרשת. לאחר שבדקתי חלק משירותים אלו, מצאתי את DropBox כידידותית והאמינה ביותר ומכאן אני ממליץ בחום.

DropBox תומכת תמיכה מלאה במערכות ההפעלה: חלונות, לינוקס וOsx מה שמאפשר לכם לסנכרן באופן שוטף את המקבוק שלכם עם מחשב נייח ובו חלונות למשל. ברגע שתתקינו את אפליקציית DropBox על כל אחד מהמחשבים כל שינוי שתעשו בספריות המוגדרות של התוכנה יסתנכרנו במקביל על כלל המחשבים שברשותכם.

שירות DropBox אינו מהווה פתרון מושלם לשירות Mobile me של אפל אבל הוא חינמי ונוח במיוחד. עם ההרשמה לשירות תקבלו נפח אחסון בן 2G אותו תוכלו להגדיל באמצעות הזמנת חברים נוספים לשירות ולהביאו עד לנפח בן 3G, באם תרצו נפח גדול מזה, תוכלו כמובן לשלם תשלום חודשי עבור הגדלת נפח האחסון.

(להורדת התוכנה ניתן ללחוץ כאן)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה