יום שני, 5 באוקטובר 2009

רענון ליין המחשבים השולחניים - משמועות לעובדות


אוסף השמועות הנערם ברחבי הרשת לא מוסיף מקום לספק: רענון ליין המחשבים השולחניים של החברה קרוב במיוחד. יתכן ואף בימים הקרובים
גלי השמועות שהחלו לפני מספר שבועות אודות רענון המחשבים השולחניים של אפל התחלפו השבוע בעובדות של ממש. אפל העבירה לאחרונה מסמך למשווקיה השונים והודיעה על אספקה נמוכה הצפויה למחשבים השולחניים המיוצרים על ידה בקרוב, למסמך זה מצטרף מסמך נוסף שדלף לרשת ומפרט מכשירים שונים שהוצגו לאישור מול מכון התקנים האמריקאי ויחד עם זאת אנו מתבשרים גם על פרסום רשת המתייחס לחנות החברה בגרסתה ההולנדית המפרט את העיקרים שבשינויים הצפויים ברענון הקרוב.

מועד ההשקה של ליין המחשבים השולחניים של החברה אינו מקרי. חלונות 7 צפויה לראות אור בשבועות הקרובים. לאחר ההשקה של מיקרוסופט אנו צפויים לזכות לייצור הולך וגובר של מחשבי פיסי תואמים למערכת ההפעלה החדשה. כל זאת צפוי להתקיים בפרק זמן קצר יחסית וזאת על מנת לנצל את מועד הצריכה האולטימטיבי בקרב המדינות המתועשות - חג המולד.

חשיבות השקת ליין מחשבים חדש מצד אפל חיוני במיוחד בנקודת הזמן הנוכחית. השקת המחשבים החדשים עשוי כהתחלה להסית קצת מהבאזז הצפוי אודות מערכת ההפעלה המתחרה - חלונות 7. שנית: לאחר השקת מערכת ההפעלה החדשה של אפל, הניחה האחרונה את יסודות התוכנה וכעת בשלו התנאים להצגת החומרה החדשה שתוכל להפיק את המירב מסנו לאפרד.
המכשירים הצפויים לזכות לרענון בקרוב הינם:
ליין המחשבים המשולבים (Imac): צפויים להיות דקיקים יותר, בהירים יותר וחזקים יותר
גרסת הבסיס של המחשבים הניידים (Macbook): דקים יותר ובעלי סוללה חזקה במיוחד
ליין המחשבים השולחנים הקטנים (MacMini): חזקים יותר וזמינים יותר (מחיר נמוך)
עכבר החברה: עיצוב מחודש מאלומיניום, תמיכה ביכולות מגע
כמו כן, ישנה שמועה המדברת גם על עדכון השלט המוצע על ידי החברה והתאמת עיצובו לליין הקיים
רענון ליין המחשבים צפוי להתקיים בקרוב. אפל איננה נוהגת לפרסם תאריכי השקה והכרזה ברורים אודות מוצרים חדשים, מספר תהליכים קבועים שמקיימת החברה מלמדים לא אחת על קיומם של אלו. בהתייחס לזמני האספקה של המוצרים הצפויים לעבור רענון ולמלאי שאינו זוכה להתחדש, נראה כי אנו צפויים לזכות לרענון המחשבים בקרוב.

6 תגובות:

  1. בלוג מעולה ואמין (מקור מידע בחיר)

    השבמחק
  2. מחזק.
    בלוג מעולה עם כתבות שאני לא רואה כמעט בשום מקום אחר בעברית.

    המשך כך!

    השבמחק
  3. כמה זמן יעבור מרגע השקת ה-IMAC החדש עד שנוכל לרכוש אותו בIDIGITAL ? אפשר להעריך?

    השבמחק
  4. קשה לדעת, סביר להניח שמדובר במספר שבועות בודדים.

    השבמחק
  5. תודה על המענה.
    בלוג מצויין באמת!:-)

    השבמחק