יום שבת, 17 באוקטובר 2009

רענון ליין המחשבים השולחנים מתקרב


השמועה אודות רענון ליין המחשבים השולחניים של אפל מלווה אותנו כבר חודש ימים. פרטים חדשים באתרים הסוקרים את אפל בעולם מכוונים למועד ההשקה של חלונות 7 בשבוע הבא ומוסיפים מידע נוסף על הצפוי לנו
רענון ליין המחשבים השולחניים מבית אפל צפוי לכלול את המחשבים המשולבים של החברה ואת מחשב המקבוק. שמועות עקשות שנאספו בחודשים האחרונים מתייחסות בין היתר גם לרענון העכבר המוכר של החברה כמו גם לשינוי עיצובי בשלט המיועד למחשבים.

השמועות האחרונות אודות רענון ליין המחשבים מכוון אותנו לתאריך ההשקה של חלונות 7 הצפוי להתקיים שבוע הבא ביום חמישי כמועד סביבו עשויה אפל להכריז על המחשבים החדשים מתוצרתה. הבאזז הצפוי למערכת ההפעלה הפופולארית בעולם מרתיע את אפל והיא פועלת לאחרונה במספר מהלכים על מנת לערפל במעט את החיזור התקשורתי לו זוכה מיקרוסופט.

לאחר כישלון מערכת ההפעלה הקודמת מבית מיקרוסופט ועל רקע הפסדים כבדים שספגה החברה בשנה האחרונה מנסה מיקרוסופט לעלות על נס את מערכת ההפעלה הבאה מתוצרתה ולמתג אותה כיציבה וידידותית מקודמתה. במובנים רבים הצליחה מיקרוסופט ללמוד מן הטעויות של ויסטה ולייצר מערכת הפעלה בשלה ויציבה בהרבה. באפל חוששים.

שחרור ליין המחשבים השולחנים הצפוי להתקיים בסוף חודש אוקטובר על ידי חברת אפל אינו מקרי. אפל מנסה להחזיר את הזרקורים למוצריה והיא מודעת לכך שבשבוע הקרוב הם יפנו לעבר מתחרתה הגדולה. במקביל לרענון ליין המחשבים רכשה אפל שטחי פרסום נרחבים במיוחד במהלך השבועיים הקרובים בהם מתכוונת להתגבר על החשיפה הגדולה לה תזכה מיקרוסופט במקביל.

לייין המחשבים השולחניים של אפל צפוי להכיל את מעבדי core i7 החדשים מבית אינטל, אינם עשויים להכיל כונני בלו ריי בשלב זה. הם צפויים לעבור רענון עיצובי שיקנה להם מראה דק ומוגמר יותר ולאפשר דגם בסיסי מוזל בתג מחיר של 1000$

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה