יום שישי, 2 באוקטובר 2009

המייטי מאוס החדש - מעוצב ואינטואיטיבי יותר


אפל ידועה בהקפדה על הפרטים הקטנים במוצריה. עכבר החברה, המייטי מאוס, מעוצב באופן יחודי ושונה אך לא זכה לעדכון כבר זמן רב. בשבועות הקרובים זה צפוי להשתנות
מבט חטוף על העכבר המוכר של חברת אפל חושף שתי נקודות שאינן עומדות בקנה אחד עם ליין המוצרים החדש של החברה. הנקודה הראשונה נעוצה בחומר ממנו עשוי: במשך שנים אפל היתה מוכרת בשל הצבע הלבן שאפיין את מרבית מוצריה. בשנים האחרונות עוברת החברה בהדרגה לאלומיניום בהיר במיוחד החודר בהדרגה ליותר ויותר מוצרים המשווקים על ידי החברה.
הנקודה השנייה נעוצה בחומרת המכשיר. המקבוק אייר הביא עימו טאצ' פד רחב, גדול ובעל יכולות מולטי טאצ'. עם הזמן התרחבה אפשרות זו גם ליתר המחשבים הניידים שמציעה החברה. (אם כי לא לכולם) מערכת ההפעלה של אפל מייבאת בהדרגה תמיכה הולכת וגוברת ביכולות המולטי טאצ' והופכות את משטח העכבר לאינטראקטיבי במיוחד. בחלק ניכר מהמקרים נוח יותר לעבור עם משטח העכבר של מחשבי המק הניידים אפילו משימוש בעכבר הרגיל. השימוש במחוות המותאמות למספר אצבעות ותנועות יוצר חוויות משתמש שונה וייחודית על גבי המחשבים הניידים של החברה.

ממידע שצף במקורות שונים הסוקרים את אפל ברשת עולה כי ברענון ליין המחשבים השולחניים העתידי של החברה יזכה גם המייטי מאוס לעדכון משמעותי. סביר להניח שאפל תיישר קו עם ליין מוצריה השונים ותשנה את עיצובו של העכבר לגוון האלומיניום החדש וכמו כן תוסיף לו יכולות מולטי טאצ' שונים. ההכרזה הצפויה לליין המחשבים השולחנים החדש של החברה כמו גם להשקת עכבר המייטי מאוס החדש עומדת על השבועות הקרובים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה