יום רביעי, 30 בספטמבר 2009




האם הטבלט יוכרז כבר בינואר הקרוב? לרענון ליין האיימקים מצטרפים גם המק מיניז והמקבוק הלבן, האם נראה שלט מבוסס מסך מגע חדש? ואתר הסוקר את אפל מפרסם - כך נפיל את רשת At&t ביום מועד ההשקה של שירות הודעות המולטימדיה
מידע חדש שמביא אתר Ilounge מתאר את הטבלט של אפל כמכשיר בעל מסך בגודל 10.7 אינצ' המריץ את מערכת ההפעלה של האייפון ואף דומה לו מאוד מבחינה עיצובית. המקור טוען שהמכשיר יגיע בשני דגמים: דגם אחד התומך בחיבור לרשת הסלולרית ואחד שאינו, כמו כן טוען המקור כי הטבלט אינו מיועד להתחרות בשוק מחשבי הנטבוק. הפרט המעניין ביותר הוא תאריך ההשקה אותו מציין המקור ועומד על ה19 לינואר 2010. המכשיר צפוי לדעתו לזכות להכרזה רשמית בתאריך זה אך שיווקו יחל רק בחודשים מאי או יוני אותה שנה.
אפל העבירה מסמך לחנויות הריטייל המשווקות את מוצריה ובו מסרה להם כי לא תקבל עוד הזמנות לאספקה של מחשבים שולחניים. המסמך מתייחס לליין המחשבים המשולבים (האיימק) ולמחשבים השולחנים המוקטנים (המק מיני). אפל צפויה לרענן את ליין המחשבים השולחניים שלה כמו גם את המקבוק הלבן בשבועות הקרובים.
השמועות שחשפו את רענון ליין המחשבים הנייחים של החברה טענו גם להכרזה על שלט אלומיניום חדש שתשחרר החברה. היום מדווח אתר Bgr על השלט הצפוי לראות אור בשבועות הקרובים ואף משחרר תמונה שלו. בתמונה (המופיעה בראש הידיעה) נראה שלט מבוסס מסך מגע מאורך ודקיק. סביר מאוד שמדובר בלא יותר משמועה וכך יש להתייחס לדברים.
החל משבוע שעבר גם תושבי ארה"ב יכולים לשלוח הודעות מולטימדיה באמצעות מכשיר האייפון שלהם. האיחור הרב נבע מהערכות לקויה של חברת הסלולר הגדולה בארה"ב, חברת At&t , שחששה מתעבורת המידע הגדולה שתיווצר מפתיחת השירות לקהל משתמשי האייפון. האיחור הוביל למספר תביעות ייצוגיות כנגד חברת at&t כמו גם נגד חברת אפל שהבטיחה את השירות שבפועל לא סופק. אתר מקשטיין מצא דרך מקורית להעניש את החברה הסלולרית על האיחור וביקש מקוראיו לשלוח הודעת וידאו בשעה חמש בדיוק ביום שישי האחרון שבו התקיימה ההשקה של השירות המדובר. המטרה: להכביד על תעבורת המידע על גבי הרשת הסלולרית ולבחון איך החברה מתמודדת איתה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה