יום שלישי, 20 באוקטובר 2009

אפל מציגה את הדור הבא


בהשקה שקטה וצפויה רעננה היום אפל את ליין המחשבים השולחניים שלה, יומיים לפני השקת חלונות 7 הזרקורים מתפצלים כעת לשניים
במהלך צפוי מראש מרעננת היום אפל סדרה נרחבת ומשמעותית של מוצרים בהם המחשבים השולחנים, המקבוק ומציגה עכבר חדש ומהפכני שמיישם את טכנולוגיית המולטי טאצ' באופן אלחוטי.

מחשבי האיימק
מחשבי האיימק החדשים עוברים שינוי עיצובי המקנה להם מראה דקיק ומוגמר יותר בדומה לצגי המחשב אותם מייצרת החברה. במקביל המחשבים החדשים ישווקו בשני גדלים שהקטן בינהם 21.5 אינץ' גודלו והגדול יותר בגודל 27 אינץ'. המחשבים החדשים ישווקו עם מקלדת ועכבר אלחוטיים כסטנדרט ומיישמים את עקרון העבודה ללא חוטים באמצעות המחשב המשולב בדרך הקיצונית ביותר עד כה. על מנת לעבוד בסביבת האיימק החדש יש לחבר כבל אחד בלבד, כבל החשמל.
פרט לעיצוב המחשבים החדשים עברו האיימקים רענון חומרתי מקיף המאפשר ניצול מירבי כמעט של מערכת ההפעלה החדשה שהוצגה לפני מספר שבועות.

מחשב המקבוק
מחשב המקבוק החדש עובר לאחר תקופה ארוכה וממושכת שינויים מאסיביים המעמידים אותו בשורה אחת עם ליין מחשבי היוניבאדי של החברה אך בגרסת הפלסטיק. המכשיר נותר במחיר הרף האטרקטיבי שלו, כ999 דולרים, אך עבר שינוי עיצובי המקנה לו מראה דקיק, מעוגל וחלק. הסוללה החדשה בעלת אורח החיים הארוך של החברה מוצאת את דרכה אל המכשיר יחד עם טראק פד התומך במולטי טאצ' שיובא מליין הפרו.

מחשבי הMac Mini
על אף שכאן איננו זוכים לראות שינוי עיצובי של ממש, חומרת מחשבי המיני עברה אף היא רענון משמעותי ויישרה קו עם ליין המחשבים העוצמתיים החדשים שמציגה החברה

עכבר חדש ומהפכני
המייטי מאוס איבד את שמו לטובת המג'יק מאוס והוא נראה טוב יותר אפילו מהשמועות מרחיקות הלכת שאפפו את אתרי המק בחודש האחרון. העכבר החדש מגיע בגרסה אלחוטית, אינו מכיל כפתורים כלל ומשמש למעשה כולו כמשטח מגע שלם ומהפכני שיודע להסיק כמה אצבעות הונחו על גביו ולנתח תזוזות שונות של מספר אצבעות שונות.

אין ספק שבשבוע החשוב של מיקרוסופט יחד עם ההשקה הצפויה של חלונות 7 מושכת אפל את אור הזרקורים חזרה אליה. השבוע ידברו קצת פחות על מערכת ההפעלה החדשה מבית מיקרוסופט שעל אף השקתה המאוחרת זכתה לסקירות רבות במהלך החודשים האחרונים. אפל צפויה להנות שוב לסיקור נרחב לאחר הרענון המשמעותי שמנצל את התאימות שבין מערכת ההפעלה החדשה לליין המחשבים החדש באופן האופטימלי ביותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה