יום חמישי, 22 באוקטובר 2009

עדכון קרוב לSnow Leopard


עכבר המג'יק שהציגה אפל בליין ההשקה האחרון של החברה חושף כי עדכון מערכת ההפעלה Snow Leopard קרוב במיוחד וצפוי להתקיים בימים הקרובים
רענון ליין המוצרים האחרון מבית אפל כלל שדרוג משמעותי במיוחד לליין המחשבים השולחנים, אך לא רק. המקבוק ומוצרים נלוים לליין המחשבים זכו אף הם לשינויים משמעותיים הן מבחינת עיצוב והן מבחינת חומרתית. המוצר שזכה לתשומת הלב הרבה ביותר הינו עכבר המולטי טאצ' החדש שחשפה אפל וזכה לסיקורים המשמעותיים ביותר מבין ליין המוצרים ששוחררו.

בחינה מדוקדקת של מדריך המשתמש המגיע יחד עם עכבר המג'יק חושף כי בדרישות הסף לשימוש במכשיר יש צורך במערכת ההפעלה Snow Leopard ובעדכון גרסת 10.6.2 של מערכת ההפעלה. עדכון שטרם שוחרר למחזיקי התוכנה.

מערכת ההפעלה החדשה של אפל שוחררה בסוף חודש אוגוסט השנה. העדכון הראשון ששוחרר למערכת ההפעלה ראה אור כ12 יום לאחר השקת מערכת ההפעלה וזכה לכינוי 10.6.1. גרסת העדכון 10.6.2 קיימת ברמת הבטא ומשמשת את קהל המפתחים בשלב זה.
גרסת העדכון 10.6.2 צפויה להתמודד עם בעיות מסך ורזולוציה שנתגלו במערכת ההפעלה כמו גם בעיית חשבון משתמש אורח שמכיל באג משמעותי במיוחד שנתגלה בזמן האחרון על גבי מערכת ההפעלה החדשה.

הבהרה: ניתן להשתמש בעכבר המג'יק החדש גם במערכת ההפעלה הקודמת של אפל (לאפרד) על מנת לעשות כן, תאפשר אפל למשתמשים להוריד עדכון תוכנה קטן שיאפשר תמיכה מלאה בעכבר החדש. תאימות עדכון הגרסה הבאה שתוצג על ידי אפל צפויה להטמיע בין היתר תמיכה בעכבר החדש שהושק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה