יום שלישי, 29 בספטמבר 2009

חנות הדגל החדשה של אפל תפתח בקרוב בניו יורק


חנות אפל חדשה צפויה להפתח בניו יורק, מעט לפני חג המולד. החנות צפויה להיות מהמרשימות והגדולות שמחזיקה אפל.
אפל מחזיקה בכ273 חנויות ריטייל ברחבי העולם. הרוב המוחלט מבינהם, מעל ל200 נמצא בארה"ב והיתר במדינות אחרות כשהמובילה בינהם היא ללא ספק בריטניה.
החנות הראשונה נפתחה ב2001 באמצעות מהלך שהחל סטיב ג'ובס. בשנים האחרונות אפל פותחת במהירות יותר ויותר חנויות ברחבי ארה"ב ובעולם כולו.
חנויות החברה מעוצבות בקפידה ומכילות שילוב מיוחד של זכוכית ומתכת, ניתן למצוא בהם את מגוון המכשירים שמציעה החברה לרכישה ולא פחות חשוב מכך להתנסות חופשית בחנות.
החנויות מעבירות גם הדרכות יזומות המעניקות הסברים והדרכה לגבי המעבר למק ויכולותיו ומעניקות גישה חופשית לרשת האינטרנט על גבי המכשירים.

בחודשים הקרובים צפויה אפל לפתוח בניו יורק חנות קונספט חדשה עם עיצוב מהפכני. אפל השקיעה למעלה מ37 מליון דולר בפתיחת החנות העתידית שנמצאת כבר כעת בשלבי בנייה מתקדמים. החנות צפויה לייבא ארכיטקטורה מרשימה במיוחד ונמצאת במקום פינתי ומרכזי בעיר ניו יורק.

כמו כנסי אפל גם פתיחת חנויות החברה מעוררות גלי שמועות וסקרנות רבה. מכיוון שלא ניתן לראות את תהליך הבנייה של החנות באופן מלא בשל יריעות שנועדו להסתיר את מהלך הבנייה מצאו מעריצי החברה פתרון יצירתי. באמצעות הליקופטר ועליו מצלמת וידאו צילמו האחרונים את גג החנות והעניקו תמונות הצצה ראשונות למה שיחשף ככל הנראה בחודשים הקרובים.

תגובה 1: