יום רביעי, 23 בספטמבר 2009


גרסה חדשה לאייטונז, גיזמודו חושף קונספט של טבלט מבית מיקרוסופט, אפל משחררת שלוש פרסומות חדשות לאייפון, והודעות mms עם כל האירוניה שבדבר - בקרוב בארה"ב
אפל משחררת את גרסת 9.0.1 לאייטונז המכילה תיקוני באגים בינהם תאימות לחנות אייטונז, שיפור בסנכרון מכשירי אייפון ואייפוד טאצ', ג'ינייס יראה מעתה את אפשרות המיקס באופן אוטומטי וללא בעיות ופתרון בעיית סנכרון פודקאסטים. סביר להניח שבזמן הקרוב נזכה לראות גם עדכון בקושחת 3.1 למכשירי האייפון והאייפוד טאצ'.
אתר גיזמודו שנחשב לאחד מאתרי האלקטרוניקה המובילים בעולם מפרסם את מה שמכנה לטענתו מכשיר הטבלט של חברת מיקרוסופט. המכשיר שלדברי האתר, נמצא בשלבי פיתוח מתקדמים נראה כשני מסכי מגע הצמודים זה לזה כספר ומאפשרים התתמשקות הדדית בין שניהם. אתרים רבים בעולם מיהרו להציג את מכשיר הטבלט החדש שעורר גלים תוך זמן קצר יחסית, אלא שחשוב לציין כי המכשיר נמצא רק בשלבי פיתוח, הרחק מפס הייצור וסביר שלא נראה אותו מגיע לשם בחודשים הקרובים. מכשירי קונספט, גם כאלו שנמצאים בשלבי פיתוח מוצגים על ידי חברות מחשוב ואלקטרוניקה כל הזמן. חברת נוקיה מרבה לעשות שימוש בשחרור סרטונים המציגים את מכשירי הקונספט של החברה, רבים מהם לא מגיעים כלל לשלב הייצור. סביר להניח שהפופלאריות הרבה סביב הטבלט בחודשים האחרונים יצרו קצת חוסר פרופורציה לגבי פרסום הקונספט הנוכחי על ידי אתר גיזמודו, בעיקר כשמדובר בטבלט המשוייך כביכול לחברה הנודעת כמתחרה הגדולה של אפל. מכל מקום, המכשיר המוצג מכיל ממשק העשוי בקפידה, בעל עיצוב מרשים ובהחלט מעורר סקרנות יתרה.
אפל משחררת שלוש פרסומות למכשיר האייפון בארה"ב. שלושת הפרסומות עוסקות באפליקציות שונות אותן ניתן לרכוש מאפסטור תוך דגש על המגוון הרחב שמציעה החנות. הפרסומות מסתיימות בקריינות המציינת כי יש 75000 אפליקציות כמעט עבור כל עניין ודבר הזמינות למכשיר האייפון בלבד.
בעוד יומיים צפוי להגיע הmms למשתמשי האייפון בארה"ב. באיחור רב במיוחד ועל גלי כעס רבים המכוונים לתאגיד התקשורת הגדול בארה"ב at&t, מגיעות הודעות המולטימדיה לארה"ב. הרשת שחששה כל כך מתעבורת מידע גדולה במיוחד בשל פתיחת אפשרות זו חיכתה זמן רב במיוחד טרם השיקה רשמית את השירות הכל כך אלמנטרי שזמין במכשירים מתוחכמים הרבה פחות. יכולת אחרת שמציע האייפון עדיין אינה זמינה בארה"ב והיא טדרינג (שימוש באייפון כמודם סלולרי).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה