יום חמישי, 17 בספטמבר 2009

מהיום ניתן להזמין דומינוס מהאייפון


דומינוס התאימה את אתר האינטרנט שלה אל מכשיר האייפון. מהיום ניתן להזמין פיצה באמצעות ממשק ידידותי במיוחד, דרך האייפון
אחת החברות הראשונות שעשו שימוש במכשיר האייפון לצורך הזמנת מוצרי מזון היא חברת סטארבקס האמריקאית. זמן קצר לאחר מועד שיווקו של האייפון החלה החברה לאפשר ללקוחותיה להתחבר לאתר ייעודי דרך נקודות חמות שהניחה בסניפים ובאמצעותם יכלו הלקוחות לבנות את ההזמנה שלהם ואף לשלם. הערות מסוג: דל שומן, רותח בלי קצף היו ניתנים להוספה ואפילו שמירת הקפה האהוב שלהם ניתן היה לשמירה על גבי המכשיר. בכניסה אל הסניף כל שהיו הלקוחות צריכים לעשות הוא להזמין את הקפה השמור על המכשיר ולאסוף את ההזמנה.

דומינוס פיצה הקימה לפני מספר שנים ממשק נוח במיוחד להזמנות פיצה דרך אתר האינטרנט שלה. החברה החליטה להתאים את ממשק אתר ההזמנות אל מכשיר האייפון וכעת ניתן להזמין בנוחות ובקלות את הפיצה האהובה עליכם גם ממנו.
באמצעות הממשק החדש ניתן לראות את התהליך שעוברת ההזמנה שלכם מרגע התשלום ועד שתגיע אל הבית, כמו כן ניתן לקבוע את החלוקה של התוספות על גבי הפיצה ולהעביר הערות מיוחדות כדי לציין כיצד אתם אוהבים את הפיצה שלכם.

דומינוס היתה חברת הפיצות הראשונה שיצרה פלטפורמה ייעודית למכשירים סלולרים, היא החלה זאת לפני כשנתיים. לאחרונה העלתה גרסת בטא של ממשק ההזמנות שלה בתוצרת האייפון. הגירסה שיצאה משלב הבטא, זמינה כעת לכולם. בתאבון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה