יום שני, 14 בספטמבר 2009

התחביב של אפל זוכה להורדת מחיר


AppleTv נחשב לאחד המוצרים הפחות מוצלחים של אפל. בכנס המוזיקה האחרון עלו שמועות אודות עדכון צפוי למכשיר, אך כזה לא הופיע לבסוף
מכשיר האפל-טיוי מהווה מעיין ממיר אלחוטי המאפשר הזרמת מדיה מהמחשב הביתי היישר אל הסלון. המכשיר תומך בתקן המהיר של העברת מידע והתחיל דרכו בנפח בעל 40 ג'יגה. בשנת 2007 הציג ג'ובס את המכשיר שוב ואמר שהוא מעוניין לתת לו עוד הזדמנות. המכשיר עבר רענון חומרתי והוצג דגם נוסף בעל נפח של 160 ג'יגה. גם מכשיר זה לא זכה להצלחה מרובה.

מניתוח של itunes lp (הידועה בשם קוקטייל) עולה כי מוצר תכני המולטימדיה החדש של החברה שהוצג בכנס האחרון עבר אופטימיזציה למכשיר האפל-טיוי וככל הנראה צפוי לנו עדכון לקושחת המכשיר בזמן הקרוב.
לאחרונה הורידה אפל את גרסת ה40 ג'יגה הראשונית של המכשיר, זו שראתה אור בסוף שנת 2006 עם הצגתו של המכשיר. כעת נותר דגם אחד בלבד, המשודרג יותר, אך במחיר נמוך במיוחד: 229 דולרים. על אף המחיר והנפח, סביר שהמכשיר לא יזכה עדיין לפופלאריות בעיקר בשל שוק הממירים הקיים בארה"ב המציעים יכולות גבוהות משמעותית מזה שמציע המוצר המתחרה של אפל.

בשוק הישראלי מכשיר האפל-טיוי מיותר עוד יותר, מאחר והתכנים בחנות אייטונז אינם זמינים במלואם לקהל הישראלי, אין אפשרות לנצל את יכולות המכשיר באופן הראוי. המהלך האחרון של אפל נועד רק לשמר את המכשיר רלוונטי, סביר שכן נראה גם הזדמנות שלישית למכשיר שמהווה פלטפורמה נוספת וחשובה לאפל למכור תכנים רבים מחנות האייטונז.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה