יום חמישי, 24 בספטמבר 2009

מחשבי הImac הבאים על פס הייצור


אתר AppleInsider מדווח היום כי מחשבי הדור הבא המשולבים של אפל כבר נמצאים בשלב הייצור. הכרזתם ככל הנראה בקרוב
לאחר רענון ליין הנגנים ושיווק מערכת ההפעלה של החברה, צפויה אפל לרענן את ליין מחשבי הImac בקרוב. לפני מספר שבועות הניחו אנליסטים בתחום המחשוב כי אפל עתידה להכריז על ליין מחשבים חדשים לפני סוף חודש אוקטובר בה צפויה חברת מיקרוסופט לשחרר את חלונות 7. המהלך קשור ישירות לשחרור מערכת ההפעלה הנפוצה בעולם שעתידה להוביל ליצור המוני של מחשבי Pc התואמים למערכת ההפעלה, זאת כאמור יחד עם תקופת החגים הקרובה.

השקת מחשבי הImac החדשים מגיעים ישירות לאחר הפצת מערכת ההפעלה של החברה, Snow Leopard שכבר עברה עדכון מאז מועד השקתה והותאמה לכלל המשתמשים הרחב. שחרור ליין מחשבים חדש שינצל את יכולות מערכת ההפעלה החדשה הוא מהלך רצאיונאלי שמתרחש לא אחת על ידי חברות העוסקות בתחום. ליין האיימקים עודכן לאחרונה בחודש מרץ השנה וכלל בין היתר עדכון במאיץ הגרפי ושינוי קל בעיצוב המקלדת. ככלל אפל לא נוטה לחכות לאחד מכנסיה על מנת לרענן את ליין מחשבי האיימק בניגוד למכשירים אחרים אותם משיקה.

אז מה צפוי לנו בליין המחשבים החדש? אם לשפוט על פי מקורות Appleinsider הנחשבים לאמינים בדרך כלל, מדובר בשינויים הבאים: מחיר כניסה נמוך לדגם הבסיסי, עיצוב מחודש ודק יותר מהנוכחי וכמו כן שמועות מדברות על הוספת כונן בלו ריי לאחד מדגמי הפרימיום שתציע החברה.

מועד ההשקה של ליין מחשבי האיימק צפוי להתקיים עד אמצע חודש אוקטובר הקרוב.

כתבה קודמת בנושא נמצא למצוא כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה