יום רביעי, 16 בספטמבר 2009

הבאים בתור: האיימקים החדשים


כנס המוזיקה מאחורינו ולאחר עדכון ליין הנגנים צפויה אפל לשחרר בקרוב עדכון לליין המחשבים הנייחים שלה
חברת המחקר Wedge Partners העוסקת בין היתר בסיקור חברות מחשוב מפרסמת כי אפל צפויה לשחרר את ליין האיימקים החדש של החברה כבר בשבועות הקרובים. הליין החדש של המחשבים צפוי לטענת החברה לעבור רענון עיצובי שיתבטא בין היתר בעובי דק יותר של המסכים. בין היתר, טוענת החברה כי גם המחירים של המחשבים החדשים צפוים לעבור רענון ולאפשר מחיר כניסה נמוך יותר לדגם הפשוט שתציע אפל.

להערכת חברת המחקר רענון האיימקים על ידי אפל מגיע כרקע לשחרור חלונות 7 ובעקבותיו גל של מחשבי פיסי חדשים שיציפו את השוק ויאפשרו התאמה חומרתית אל מערכת ההפעלה החדשה.

במקביל לזאת אנו מדוווחים בימים האחרונים כי מכירות המחשבים של אפל זוכים לעלייה של 7% בניגוד לתחזיות האופטימיות של האנאליסטים, ליין המקבוקים החדש של החברה כמו גם מערכת ההפעלה החדשה העלו את מחירות המחשבים של אפל. מכירות האייפודים לעומתם זוכים לירידה משמעותית של כ16%, זאת טרם עדכון ליין הנגנים האחרון של החברה.

רענון ליין האיימקים האחרון שביצעה אפל התקיים במרץ השנה בו הוסיפה החברה בין היתר מאיץ גרפי חזק יותר ושינתה את עיצוב המקלדת. בשנים האחרונות נוהגת אפל לרענן את ליין האיימקים בשקט יחסית ועל כן סביר שלא תחכה לאחד מכנסיה על מנת לבצע רענון בליין המחשבים.

לקראת חג המולד דואגות מרבית החברות לשחרר את ליין המוצרים החדש שלהם בכדי להלחם על כיס הצרכנים במדינות המתועשות. פעם בכמה שנים התחרות שוברת שיאים. לא כל שנה מפיצה מיקרוסופט מערכת הפעלה חדשה, גם לא אפל. מערכות ההפעלה החדשות נתנו בוסט לתעשיית המחשוב העולמית שתגיע לשיאה בחודשיים הקרובים.

2 תגובות:

  1. מהיכן המידע? אשמח ללינק למקורות שלך, לא ראיתי בינתיים מידע על זה במקורות הידועים.

    השבמחק
  2. אתה מוזמן ללחוץ על הקישור שמופיע על גבי שם חברת המחקר. יתכן ולא עבד טוב קודם לכן.

    השבמחק