יום ראשון, 13 בספטמבר 2009

מספר עובדות שלא ידעתם על דור האייפודים החדש


מספר ימים לאחר השקת האייפודים החדשים, היו מי שדאגו לפרק אותם, לרסק אותם ולבחון אותם מכל זוית אפשרית. אלו מספר עובדות שנתגלו במהלך ניסוי וטעייה של מספר ימים
אייפוד שאפל
ליין הננגים החדש זהה מכל הבחינות לליין הנגנים הקודם של החברה. פרט למכשיר אחד, מכשיר המתכת הנמכר ב99 דולרים שוקל 61 גרם, בניגוד לכל היתר השוקלים 38 גרם.

אייפוד נאנו
צג הנאנו החדש שונה מקודמיו, הוא בהיר יותר ומותאם להרצת וידאו. למעשה, כשמשווים את הצג החדש של הנאנו לאייפון 3gs נראה שהוא מריץ וידאו בהפרדה גבוהה יותר ומציג אותו טוב יותר על גבי המסך.

בבחינת מכשירי האייפוד נאנו החדשים נמצאו מכשירים המכילים שתי גרסאות קושחה שונות. בחלקם קושחה 1.0 ובאחרים קושחה מעודכנת יותר בעלת המספר 1.0.1, אפל לא הצהירה על השוני הקיים בין שתי הגרסאות. בכל מקרה, לאחר חיבורו של המכשיר לאייטונז ניתן לבצע עדכון של הקושחה לאחרונה המוצעת.

ממשק הנאנו עבר אף הוא רענון בכדי ליצור התאמה למסך המאורך יותר של הדור החדש. השינויים נראים בחלק מהתפריטים בעיקר במסך בו מוצגים פרטי השיר בזמן שהוא מתנגן.

המראה האחורי של הנאנו שונה ובפעם הראשונה אינו מציג את נפח הנגן בדיוק כמו בשאפל החדש. הפרטים המוטבעים על הנגן הצטצמו.

אייפוד קלאסיק
בדומה לנאנו גם פה קיים שוני בהצגת הפרטים ע"ג גב המכשיר, אך בניגוד לנאנו, הפרטים לא נמחקו אלא מופיעים בכתב קטן יותר משמעותית

יכולות הסוללה של האייפוד קלאסיק נמצאו דומות לדור הקודם, בשניהם אגב, זמן ההשמעה גבוהה מנתוני היצרן ועומדים על למעלה מ40 שעות השמעת אודיו

אייפוד טאצ'
על אף שהחברה לא ציינה דבר בעניין במהלך כנס המוזיקה, הוסיפה אפל לנגן הטאצ' החדש את האוזניות המחודשות שהחלה לשווק עם האייפון האחרון. האוזניות כוללות מיקרופון ושלושה לחצנים האחראים על ויסות עוצמת הקול ושליטה בנגן. הנגן תומך בהקלטת הערות קוליות וביכולות voiceover באמצעות שליטה קולית.
(בידיעה זו נעשה שימוש בחומר שפורסם באתר ilounge)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה