יום חמישי, 31 בדצמבר 2009

כנס אפל הקרוב יעסוק במרחב הניידות


פרטים חדשים אודות הכנס הקרוב אותו עתידה אפל לקיים ב26 לינואר עולים הפעם ממקור מהימן. חדשות פוקס מוסיפים פרטים על הכנס המתקרב. אפל טרם שיחררה כל הודעה מטעמה בדבר קיומו של הכנס אך נראה כי הטבלט איננו היחיד שיזכה להכרזה במהלכו
מקור פנימי המקושר למערכת חדשות פוקס העביר מידע לאחרונה בה אישר את קיומו של הכנס במרכז ירבא בואנה בסן פרנסיסקו. המקור הוסיף כי נושא האירוע יהיה: "מרחב הניידות" דבר המרמז על השקה אפשרית לדגמי אייפון, אייפוד טאצ' או מכשיר חדש מטעם החברה.

הנושא אותו חשף המקור מתקשר למספר ידיעות אחרות שזכו לסיקור במהלך השבועות האחרונים:
הורדת דגם האייפון 3G מפס הייצור והחלפתו בדגם אייפון 3GS בעל קיבולת נמוכה יותר בדמות 8 ג'יגה. מהלך כזה מצד אפל יתקבל בהבנה ואפשרי בהחלט לאור השקת דגם חדש של המכשיר בקיץ הקרוב והרצון להתמקד בדגם האחרון של המכשיר ולא בזנבו המתיישן.
אפשרות שנייה היא הכרזה על דגם אייפוד טאצ' חדש. עם שדרוג ליין הנגנים האחרון שביצעה החברה הותירה האחרונה את הטאצ' עם מעט מאוד שיפורים. הנאנו שזכה למצלמת וידאו לצד האח הגדול משולל המצלמה יצרו פער גדול ובלתי הגיוני בין שני המכשירים השונים. יתכן ואפל תנצל את האירוע עבור השקתו של דגם חדש ומעודכן לטאצ' ותטמיע בו יכולות צילום.

במרכזו של האירוע הצפוי עדיין עומד מחשב הלוח העתידי של החברה. אם נתייחס לשמועות נוספות שעלו לאחרונה נראה כי המכשיר יעלה פחות מ1000 דולרים, יתהדר במסך מגע בגודל 10.1 אינץ', יכלול ממשק משתמש חדשני, יתמוך ביכולות וידאו והצגת מדיה דיגיטלית.

אפל נוטה לשתף את התקשורת בדבר קיום הכנסים שלה באמצעות הזמנות שמפיצה בדרך כלל כשבועיים טרם מועד קיומם. ההזמנה כוללת בין היתר פרטים בסיסיים המיוחסים לנושאים השונים בהם תעסוק החברה במהלך הכנס. אי לכך טרם אישרה החברה את דבר קיומו של הכנס בסוף החודש הבא.


2 תגובות:

  1. .
    ומה הסיכוי לראות גם macbook pro חדש?
    .

    השבמחק
  2. אפל שידרגה את ליין המקבוק פרו שלה פעמיים במהלך השנה האחרונה. קשה לי להאמין שנזכה לראות שדרוג כבר בינואר. סביר שכן נזכה לראות שדרוג חומרתי נטול הכרזות או כנס לליין הניידים איפשהו במהלך השנה.

    בכל מקרה, הייתי נמנע מלרכוש כל מוצר של אפל כרגע עד לקיום הכנס. (פרט למחשבים הנייחים שעברו שדרוג ממש לאחרונה)

    השבמחק