יום שלישי, 8 בדצמבר 2009

השקט שלפני הסערה


מכשיר האייפון מגיע לישראל בעוד יומיים ואיתו צו איסור הפרסום מטעם אפל מגיע לסיומו. את הפרסום ההתנדבותי שיצרה התקשורת סביב ההיפ של המכשיר המיוחל יחליף מטר של פרסומות יזומות מטעם המפיצות
הראשונים בתור יהיו אלו שמילאו פרטיהם בקרב חברות הסלולר באשר להגעתו של האייפון לפני מספר חודשים. תמורת הזנת הפרטים יזכו האחרונים בידיעה המרעישה והמוקדמת אודות מכירתו הקרבה. זו במידה ולא הצליחו להבחין בכך בעצמם. חלק מהחברות יעניקו הטבות שונות לנרשמים המוקדמים. אלו שיבחרו לרכוש את המכשיר באמצעות יבואנית אפל בישראל עתידיים לזכות בהנחות לקניית מכשירים נוספים של החברה.

במקביל לכך מבול האפליקציות שהחל עם הידיעות בדבר הגעתו של האייפון לארץ ממשיך בשלו. היום התווסף הבנק המוביל האחרון בסדרה להשקת אפליקצייה עצמאית (בנק הפועלים) ובכך השלים את נוכחות הבנקים המובילים בישראל במערכה. כעת הגיע תורם של אתרי התוכן הישראלים להציע גם הם את תמיכתם במכשיר ונראה כי אלו רק החלוצים במה שעשוי להתעצם בשבועות הקרובים.

חברות הסלולר השקיעו סכום כולל של מאות אלפי דולרים תמורת קמפיין שיוצג בעיקרו בטלוויזיה ובעיתונות הכתובה ויציג פרסומות מוכרות אודות המכשיר אותן אנו נזהה ממחוזות אחרים בעולם.

לא רק בשוק המקומי מתייחסים להגעתו של האייפון לישראל. הידיעה אודות הגעתו מוזכרת במספר אתרים בינלאומיים הסוקרים את אפל ומציינים בין היתר כי: "נראה כי השתלטותו הגלובלית של האייפון הגיעה ליישורת האחרונה עם הגעתו של המכשיר למדינת ישראל" וכי "אחרי 40 שנות מסע במדבר, מגיע האייפון גם לארץ זבת חלב ודבש".
האייפון ימשיך במסעו מישראל לכיוון מדינות נוספות ובינהן עתיד להגיע בקרוב גם לקאטאר וגינאה. עד כמה שניתן להתעודד בכך, הקדמנו את מערב אפריקה ואת חצי האי ערב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה