יום רביעי, 9 בדצמבר 2009

הערכה: טבלט מבית אפל עד אפריל הקרוב


מחקר חדש המנתח תהליכים ומשתנים בתעשיית המיחשוב מצביע על חודשים מרץ או אפריל כתאריכי ההשקה הצפויים לטבלט של אפל. המחקר גם מצביע על חודש פברואר כמועד תחילת היצור של המכשיר
אפל איננה צפויה להציג מוצרים חדשים עד סוף השנה הנוכחית. בדברים שנשא לפני מספר שבועות פיל שילר, טען האחרון כי ליין מוצרי החברה לקראת החגים עומד במלואו ולא צפוי לזכות לרענון עד תחילת השנה האזרחית הבאה.
במהלך החודשים האחרונים מרבית מוצרי החברה עברו עדכונים: מליין נגני המוזיקה לאייפון, ליין המחשבים הניידים, מערכת ההפעלה וליין המחשבים הנייחים. כולם זכו לדגמים חדשים ועומדים כעת נוצצים לקראת מכירות חג המולד.
במהלך השנה הנוכחית החלה שמועת מחשב הלוח המלווה את החברה כבר שנים ארוכות לזכות לתימוכין הולכים וגוברים מצד גורמים שונים בתעשייה. מפליטות פה של בכירים שהתייחסו לשיתוף פעולה עם אפל בנוגע למכשיר המסתורי ועד להגבתו הרשמית של מנכ"ל החברה ביחס לכתבה שפורסמה בארה"ב נראה כי לראשונה השמועה זוכה לבסיס מוחשי.

מחקר חדש ומקיף שבוצע לאחרונה בארה"ב ובדק משתנים רבים בתעשייה מצביע על כך שהמכשיר נמצא כעת בשלבי פיתוח אחרונים ולקראת העברה לפס הייצור. לדעת החוקרים, אפל תתחיל בתהליך ייצור המוני של מחשב הטבלט מתוצרתה בחודש פברואר הקרוב לקראת השקתו בחודשים מרץ או אפריל.
עוד טוען המחקר כי הטבלט יושק בגודל של כ10.1 אינץ', עתיד להמכר בסדר גודל של בין מיליון למיליון וחצי יחידות ברבעון הראשון להשקתו ותמורת סכום במסגרת ה1000 דולרים.
אם נתייחס לתקדימים של אפל באשר להשקתם של מוצרים חדשים מתוצרתה, יתכן ותחליט החברה להכריז על המכשיר החדש טרם מועד השקתו כפי שביצעה בעבר עם מכשיר האייפון. החברה מודעת לקושי שבהסתרת המידע אודות מכשיר מדובר שכזה מהשלב בו חוצה את מחוזותיה הממודרים בקפידה ועובר לידי מפעלים המייצרים אותו עבורה לשיווק המוני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה