יום חמישי, 24 בדצמבר 2009

אפל תקיים כנס בחודש הבא: הכרזתו של הטבלט?


אפל צפויה לקיים כנס בסוף חודש ינואר במרכז ירבא בואנה בסן פרנסיסקו. בעבר כבר הציגה החברה במרכז בואנה ליין מוצרים חדש מטעמה. מקורות מקורבים לחברה טוענים: הכרזתו של הטבלט היא עיקרו של האירוע
בעוד כחודש צפויה אפל לקיים אירוע בן מספר ימים במרכז ירבא בואנה בסן פרנסיסקו. במהלך השנה הנוכחית קיימה אפל כנס באותו מרכז בחודש ספטמבר בו הציגה את ליין הנגנים החדש של החברה. במשך מספר שנים נהגה אפל לקיים כנסים במהלך חודש ינואר בהם הציגה מוצרים חדשים. כנס במהלך חודש ינואר מעיד בטרימינולוגיה של אפל: "הכרזה על מוצר חדש".

בינואר 2007 הציגה החברה את האייפון, כעת אומרים מקורות המקורבים לחברה כי אפל צפויה להכריז על הטבלט המדובר שלה. המהלך נעשה כפעולת מנע שצפויה לשמור על אפקט ההפתעה מצד אפל. כמו שהזכרתי בעבר, אפל קנאית לפרטי מוצרים חדשים הנמצאים תחת אמתחתה ולעיתים נאלצת להכריז עליהם זמן ממושך טרם מועד השקתם. מאחר וסקרנות התעשייה אודות הטבלט רוחשים כבר מספר שנים מודעת החברה כי לא תוכל לשמור את פרטיו של זה זמן ממושך טרם העלתו על פס הייצור.

הכנס יתקיים ככל הנראה ב26 לינואר וצפוי לזכות לסיקור נכבד, אם תכריז החברה על הטבלט, סביר שמועד השקתו יתקיים רק מספר חודשים לאחר מכן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה