יום חמישי, 3 בדצמבר 2009

טבלט אין, תכנים דווקא יש


הטבלט של אפל נותר בגדר שמועה אולם יותר ויותר חברות מתחילות להציג תכנים עבור המכשיר שטרם הוצג. אף אחת מהחברות איננה מצהירה בגלוי כי התכנים מיועדים דווקא עבורו אך צירוף המקרים מחזק את הקשר להשקה קרבה של המכשיר המדובר
כשהציגה אפל את האייפון בתחילת שנת 2007 זכה המכשיר לסיקור תקשורתי שהעלה את רף הציפייה להשקתו באופן ניכר. כחצי שנה לאחר מכן בהשקה הרשמית של המכשיר היה ניתן לאתר ברשת מאות מוצרים עבור המכשיר החדש של אפל, זאת בזמן שהוא עצמו עדיין לא היה ניתן לרכישה.
אם נתייחס לתופעה הזו ולגלי השמועות שהקדימו את בואו של האייפון בדבר כניסתה של אפל לתחום הסלולר נוכל אולי למצוא בימים אלו את חזרתה של התופעה בכסות הטבלט המיתולוגי של החברה.

הטבלט של אפל טרם הוכרז, אך נראה כי מיום ליום יותר ויותר חברות מפתחות תכנים עבורו. כאשר מדובר על חברות תקשורת ידועות כמו חברת טיים האמריקאית, כדאי לייחס לדברים מידת מה של רצינות.
לפני מספר חודשים אחד מבכירי טיים פלט במהלך כנס כי זו עובדת על פיתוח תכנים עבור מכשיר הטבלט שעתידה חברת אפל להציג. פליטת הפה של האחרון הכתה גלים באתרים הסוקרים את החברה והוצגה כראיה לדבר השקתו הקרבה של המכשיר.

לאחרונה מציגה חברת טיים תכנים דיגיטלים המותאמים להצגה על גבי טבלט. החברה מציגה גם ממשק ייחודי על מנת להעביר את קונספט התצוגה והשימוש במכשיר. אחת הסיבות לפיתוח המקדים כל כך לתכנים דיגיטלים עבור מכשיר הטבלט נובע מפחד החברות מכניסה דומיננטית של חברת אפל לתחום בדיוק כפי שעשתה עם תכני המוזיקה באייטונז והאפליקציות באפסטור.
החברות מנסות להקדים את אפל ולייצר כבר כעת תכנים ודרכים לרכישתם בכדי למנוע את שליטתה של אפל בשוק מיד לאחר צאתו של המכשיר.

השמועות אודות מכשיר הטבלט של אפל מתייחסות להשקתו האפשרית במהלך החציון הראשון של שנת 2010 או מעט לאחריו. בניגוד לשנים קודמות נראה כי הפעם השמועות זוכות לביסוס ממספר רב של מקורות. אפל כדרכה, נמנעת מלהגיב על מוצרים עתידיים מתוצרתה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה