יום שלישי, 29 בדצמבר 2009

2010 תפתח בהכרזות


שלושה כנסים חשובים צפויים להתקיים במהלך החודש הבא העתידים לבשר לנו על כיוונה של התעשיה: בראשית החודש תקיים גוגל כנס בו צפויה ככל הנראה להציג מכשיר סלולרי מטעמה. מאוחר יותר תתקיים ועידת Ces בה יטלו חלק ממרבית החברות הגדולות בתעשיה ובסופו של החודש צפויה גם אפל להצטרף לחגיגה.
כנס ces הקרוב יתקיים בלאס ואגס בין התאריכים ה7 ל10 לחודש ינואר הקרוב. הכנס המתקיים מידי שנה החל דרכו בסוף שנות ה60 וכולל עתה את מרבית מדינות העולם המערבי. הכנס, המתקיים בחסות ארגון הCea מעניק במה לעשרות חברות אלקטרוניקה מכל העולם המציגות את מיטב הפיתוחים שלהן בפני התקשורת והתעשייה. במהלך השנים האחרונות הפך הכנס לאירוע מכונן וחשוב עבור תעשיית האלקטרוניקה בו מציגות מגוון החברות העוסקות בתחום חידושים שונים ומשמעותיים.
על אף הפופולאריות לה זכה הכנס במהלך העשור האחרון החלו בשנים האחרונות מספר חברות לבודד עצמן ולהציג את מוצריהן בכנסים עצמאים. הבעיה המרכזית עם כנס בו מוצגות עשרות חברות ומאות פיתוחים היא הנראות של הפיתוח הבודד שלך. בתוך ים הפיתוחים המוצגים רק מעט מן המוצרים מצליחים לזכות לסיקור משמעותי שכן הם נוטים להבלע בתוך אינספור המוצרים המוצגים במקביל.

שתי חברות משמעותיות במיוחד עבור תעשיית המחשוב אינן נוטלות חלק מרכזי בכנס הקרוב.
חברת גוגל תקיים ב5 לינואר כנס עצמאי מטעמה בו היא עתידה להציג את מכשיר הסלולר החדש שלה והתאמתו למערכת ההפעלה אנדרואיד. כמו כן צפויה החברה להשיק את המכשיר באמצעות שיווק ישיר עבור הצרכנים שיתקיים באמצעות הרשת ותוך שיתוף פעולה עם חברת הסלולר T-Mobile.

חברה אחרת ומשמעותית לא פחות בתעשייה היא אפל העתידה לקיים כנס פרטי במרכז ירבא בואנה בסן פרנסיסקו. הכנס צפוי להתקיים ב26 לינואר ובמרכזו ככל הנראה תעמוד הכרזה על מוצרים או שירותים שונים שתחל להציע החברה.
כיאה לאפל, איפול תקשורתי הוטל מטעמה על כל פרטי האירוע ותגובות אין. אף על פי כן התנהלותה של החברה מוכרת וסביר כי שבועיים לפני קיום האירוע תפיץ הזמנות לרלוונטים עבור מועדו ומיקומו כמו גם הצגת פרטים כלליים אודות התכנים שיועברו בו.
בשנים האחרונות נוהגת אפל להכריז על מוצרים חדשים מטעמה בכנסים המתקיימים בחודש ינואר והשמועות העקשות מתייחסות השנה למחשב הלוח המיתולוגי של החברה. כמו שציינתי באחד מן הפוסטים הקודמים, שנת 2010 עתידה להיות השנה בה הגיחו מחשבי הלוח אל חיינו. חודש ינואר עשוי לאשש או להפריך את השערת המחקר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה