יום ראשון, 13 בדצמבר 2009

גוגל פון: בחודש הבא


מידע שפורסם במספר אתרי סקירה ברשת מתייחס להשקה קרובה של מכשיר סלולרי מבית גוגל. מקורות שהתנסו במכשיר טוענים: "הוא כמו אייפון על סטרואידים"
יתכן ושנת 2010 תביא את את הקץ על שתי שמועות עקשות במיוחד המלוות אותנו כבר מספר שנים: הטבלט האגדי של אפל ומכשיר הסלולר המיתולוגי של גוגל. אם להתייחס לשמועות הזוכות לביסוס חלקי בלבד בשלב זה, מכשיר הסלולר של גוגל עשוי לעלות על פס הייצור של חברת מכשירי סלולר קיימת אך תחת המיתוג של גוגל, בדומה לדרך בה בחרה מיקרוסופט להציג תחילה את מכשירי הזון. (אגב, גם אפל בימים עברו נעזרה במוטורולה להשיק פלאפון אייפוד משלה שזכה לכשלון).

מאפייני המכשיר:
מכשיר Gsm פתוח, יעבוד ברשת At&t וT-Mobile בארה"ב
ממשק: אנדרואיד 2.1
מסך Oled בעל רזולוציה גבוהה
דק יותר מהאייפון
שני מיקרופונים מובנים (אחד אחורי לסינון רעשי רקע)
מקלדת מגע
זיהוי קולי מובנה
מעבד דומה לזה של דגם האייפון האחרון

מקור השמועה נעוץ ככל הנראה בעובדי גוגל עצמם שנראה כי עסוקים כעת בשלבי הרצה ומבחן של הדגם שצפוי לראות אור עם תחילת השנה האזרחית הקרובה. אם אכן צפויה גוגל להשיק את המכשיר סביר שנראה אותו לאחר השביעי לינואר שכן, אז מתחילה ועידת Ces בה משתתפות חברות האלקטרוניקה המובילות בעולם.

השקת מכשיר סלולרי מבית גוגל נחשבת כשמועה המלווה את התעשייה זה זמן רב. כניסתה של האחרונה לשוק המכשירים הסלולרים באמצעות מערכת ההפעלה הייחודית שפיתחה היוותה צעד משמעותי לעבר תעשיית הסלולר. אנדרואיד זוכה לפופולאריות רבה בקרב חברות הסלולר בעולם שמאמצות אותה בחום לקרבם. אף על פי כן תיזמון השקת המכשיר בחודש ינואר מעוררת פליאה. מועד צריכת השיא בעולם המערבי מתקיימת מעט לפני תקופת חג המולד, קרי חודש דצמבר. השקת מכשיר לאחר מועד זה איננה עולה בקנה אחד עם ההיגיון השיווקי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה