יום רביעי, 5 בינואר 2011

דיווח: אב טיפוס שהודלף חושף עיצוב מחודש לאייפון

רכיבי חומרה שדלפו לרשת מציגים עיצוב מחודש לאייפון הרביעי תחת ההשקה הצפויה בורייזן. העיצוב החדש נועד בין היתר להתמודד עם תקלת האנטנה של דגם האייפון האחרון ונראה אמין במיוחד
דיווחים רבים מתייחסים להכרזה רשמית לגבי השקתו של האייפון הרביעי תחת מפעילת הסלולר האמריקנית ורייזן בחודשים הקרובים. מלבד ההליך הפורמלי שישים קץ לבלעדיות של At&t בארה"ב תאלץ אפל לשנות את חומרת המכשיר כך שתתאים לטכנולוגיית ה-CDMA המשמשת את ורייזן.

הצורך בעדכון חומרת המכשיר עשויה להוות תירוץ מצויין עבור אפל לעדכן גם את עיצובו הבעייתי של הדגם האחרון. שינויים מרחיקי לכת לא יהיו שם, אך מיקום מחודש לחלק מהחריצים הבעייתים הקוטעים את רציפות האנטנה דווקא כן.

בסרטון קצר שנפוץ ברשת ניתן לראות את השינויים המיוחסים לעיצוב המחודש הכוללים את הזזתם של חלק מהחריצים על גבי המכשיר כמו גם שינויים חומרתיים פנימיים שנועדו ככל הנראה להתמודד עם בעיית הקליטה הנובעת מעיצוב האנטנה של האייפון הרביעי.

עיצוב הרכיבים והשימוש בחומרי הגלם מעידים על רף אמינות גבוה למכשיר שנחשף בסרטון ועומדים בקנה אחד עם הפיתוחים המגיעים לרוב מהמעבדות בקופרטינו. אף על פי כן לא ברור עדיין אם אב הטיפוס שנחשף מתייחס לדגם מחודש של האייפון הרביעי שיושק בורייזן או לאייפון החמישי שיושק בקיץ הקרוב.



עדכון: הסרטון שהופץ במרבית אתרי הטכנולוגיה ופורסם ביו טיוב הורד לאחר פנייה רשמית של אפל על הפרת זכויות יוצרים, דבר שמחזק את הנחת היסוד שאכן מדובר במידע אמין. כמו במקרים קודמים, גם כאן לא ברור האם מדובר באב טיפוס ראשוני או מתקדם של המכשיר.

2 תגובות:

  1. טרם התיבש הדיו מהקטע הנוכחי של הבלוג וכבר הוידאו איננו זמין עקב תלונת אפל על הפרת זכויות. ממש מהירות האור (או אולי iאור במקרה זה?)
    שנת אפל טובה, מענינת ומוצלחת (בעיקר למשתמשים ...) ב-2011.
    (^_^)

    השבמחק
  2. :)

    אני מסכים, חשבתי שעשו בדק בית אחרי סיפור האייפון הרביעי והפאב, אבל ככל הנראה הוא לא היה יסודי מספיק.

    הסרטון לא השאיר הרבה מקום לספק שמדובר בחומרה שיצאה מהמעבדות של אפל והפנייה ליו טיוב רק העניקה את האישור הסופי.

    השבמחק