יום רביעי, 19 בינואר 2011

ג'ון גרובר: מסך האייפד יוותר כפי שהוא בדגם הבא

בלוגר הטכנולוגיה המוערך ג'ון גרובר מצטרף לחרושת השמועות אודות האייפד 2 ולדיווחים המיוחסים למסך בעל רזולוציה גבוהה יותר לדגם החדש. לטענתו של גרובר לא צפוי כל שינוי ברזולוציית המסך בדגם החדש
חרושת השמועות המתייחסת לרענון מסך האייפד בדגם החדש נתקלת בדיווח פסימי מצד ג'ון גרובר שמפרסם באחד מהפוסטים בבלוג האישי שלו: Daring Fireball כי מסך האייפד יוותר כפי שהוא עם רזולוציית 1024X768.

גרובר נחשב לאחד המקורות האמינים בכל הקשור למוצרים עתידיים של אפל ובעבר כבר פירסם מידע מדוייק להפליא ביחס להשקות - ימים ושבועות ספורים טרם הפכו למציאות.

התייחסותו של גרובר למסך האייפד בדגמו החדש עומדת במחלוקת עם בלוג הטכנולוגיה Engadget שחשף מוקדם יותר השבוע כי הדגם החדש צפוי להציג מסך בעל רזולוציה גבוהה משמעותית מזו הקיימת בדגם הנוכחי אך לא מתצורת הרטינה הקיימת על גבי מכשירי האייפון והאייפוד טאצ'.

לטענתו של גרובר אפל לא יכולה להגדיל את הרזולוציה באופן חלקי ואם תחליט לייצר מסך בעל רזולוצייה התואמת לרטינה תאלץ להכפיל את כמות הפיקסלים דבר שישליך בהכרח על חומרת המכשיר והזיכרון הפנימי שיהיה חייב להתמודד עם היכולות הגרפיות של המסך החדש. כל אלו עשויים לייקר את ייצור המכשיר משמעותית ועל כן הסיכויים לכך נמוכים משמעותית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה