יום שני, 31 בינואר 2011

מוטורולה מגייסת את ג'ורג' אורוול נגד אפל

נסיונותיה של מוטורולה להתחרות במחשב הלוח של אפל עוברת לפסים אישיים. פרסומת חדשה נוטלת שוב את הרומן של ג'ורג' אורוול עבור קמפיין פרסומי בניסיון סופר ממוחזר להציג חדשנות
ב-1984 נטלה אפל את אחד מרבי המכר הפופולארים בעולם על מנת לחשוף את מחשב המקינטוש שנועד להציג דרך שונה וחדשנית בעולם המחשוב. הסרטון שהפך עם השנים לקאלט נחשב היה לקמפיין גאוני בתקופתו והצליח לייצר הדים רבים בעולם הטכנולוגי.

כעת מנסה מוטורולה ליטול את הקמפיין המיתולוגי של אפל כשהיא משנה את הגדרות התפקיד והופכת את אפל לאח הגדול. קמפיין פרסומי חדש של מוטורולה מציג את אפל על תקן הענקית הטוטאליטרית השולטת כמונופול ברבדים שונים בעולם הטכנולוגי ומוטורולה על תקן החלוצה שמעניקה לעולם את החופש המיוחל.

כך בפרסומת המיתולוגית של אפל (1984):



כך בפרסומת החדשה של מוטורולה (2011):


תגובה 1: