ב-1984 נטלה אפל את אחד מרבי המכר הפופולארים בעולם על מנת לחשוף את מחשב המקינטוש שנועד להציג דרך שונה וחדשנית בעולם המחשוב. הסרטון שהפך עם השנים לקאלט נחשב היה לקמפיין גאוני בתקופתו והצליח לייצר הדים רבים בעולם הטכנולוגי.
כעת מנסה מוטורולה ליטול את הקמפיין המיתולוגי של אפל כשהיא משנה את הגדרות התפקיד והופכת את אפל לאח הגדול. קמפיין פרסומי חדש של מוטורולה מציג את אפל על תקן הענקית הטוטאליטרית השולטת כמונופול ברבדים שונים בעולם הטכנולוגי ומוטורולה על תקן החלוצה שמעניקה לעולם את החופש המיוחל.
כך בפרסומת המיתולוגית של אפל (1984):
כך בפרסומת החדשה של מוטורולה (2011):
אפל שולתתתתת!!!!!!!111
השבמחק(סתם סתם)