יום שני, 10 בינואר 2011

עדכונים: ורייזן לקראת השקה, פורצי האייפון בקו הסיום

מכשיר האייפון צפוי להגיע מחר למפעילת הסלולר הגדולה בארה"ב - שתי קבוצות מפתחי הפריצות לאייפון במירוץ צמוד להשקת פריצה בלתי קשורה לגרסה 4.2.1
כנס האלקטרוניקה השנתי (CES) ננעל אמש בלאס ואגס ואתרי הטכנולוגיה המובילים מפנים זרקורים לקופרטינו. הדיווח אודות השקת מכשיר האייפון תחת מפעילת הסלולר הגדולה בארה"ב כבר זכה למספר אישורים מצד מקורות מהימנים ובינהם מגזין הוול סטריט המזוהה עם אפל.

מחר בשעה 18:00 (שעון ישראל) תקיים חברת ורייזן מסיבת עיתונאים בה צפויה ככל הנראה להכריז על קץ המונופול ארוך השנים של AT&t על מכשיר האייפון בארה"ב. מנגד מתייחסים אתרי הטכנולוגיה ליתרונות והחסרונות של המכשיר שיושק תחת רשת ה-CDMA של ורייזן.

המשמעות של השקת האייפון בורייזן עבור השוק המקומי בארה"ב עצומה, בזמן ש-At&t נהנתה עד עתה מבלעדיות על המכשיר, תצטרכנה מעתה שתי ענקיות הסלולר בארה"ב להתחרות בינהן על מסלולים ומחירים אטרקטיביים עבור מכשיר האייפון. מהוזלה משמעותית של חבילות הגלישה ועד מבצעים מיוחדים במעמד הרכישה, הצרכן האמריקני צפוי בעיקר להרוויח.

Dev Team VS Chronic Dev Team
קהילת פורצי האייפון הצליחה היום לייצר לא מעט רעש שנבע בין היתר מהמלחמה הקרה המתנהלת בין שתי קבוצות מפתחי הפריצה המובילות.

ראשונה היתה ה-DevTeam ששיחררה גרסת בטא מתקדמת ל-RedSn0w שעתיד במתכונתו הרשמית להציג פריצה בלתי קשורה לגרסת 4.2.1.

המתחרה, קבוצת ה-Chronic DevTeam מיהרה להבהיר שהחליטה לזנוח את השקתו של כלי הפריצה הקשור שלה ל-4.2.1 ולהתמקד בכלי הפריצה Greenpois0n במתכונת בלתי קשורה.

לבסוף חתמה קבוצת ה-DevTeam עם גרסת בטא נוספת ל-Redsn0w, השנייה שהושקה במהלך היום בלבד והשישית בסך הכל, דבר המעיד על ההתעסקות הרבה של מפתחי הפריצה בניסיון להקדים את הקבוצה המתחרה.

בזמן ששתי הקבוצות לא נהנות מתמלוגים, התחרות בינהן בהחלט תורמת למוטיבציה של שתיהן להקדים את הקבוצה השנייה ולחשוף כלי פריצה בלתי קשור. בשלב זה אף אחת מהקבוצות לא התחייבה לתאריך יעד להשקת הגרסה הסופית אך נראה כי זו מתקרבת למועד ההפצה הרשמי שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה