יום שישי, 7 בינואר 2011

דיווח: השקת האייפון בורייזן ב-3 לפברואר

בלוג הטכנולוגיה BGR מדווח היום כי אפל עתידה להשיק את מכשיר האייפון בגרסה מותאמת לרשת ה-CDMA תחת מפעילת הסלולר האמריקנית ורייזן. אפל וורייזן שומרות על זכות השתיקה
דיווח שמקורו בבלוג הטכנולוגיה BGR חושף תאריך יעד להשקת מכשיר האייפון תחת מפעילת הסלולר האמריקנית ורייזן. התאריך: 3 לפברואר משתלב באופן כמעט מושלם עם יתר השמועות המתייחסות לדגם מחודש עבור מכשיר האייפון 4 והקפאת החופשות לעובדי חנויות הריטייל של אפל בארה"ב החל מסוף החודש הנוכחי.

במסיבת העיתונאים שנערכה אמש על ידי ורייזן בכנס CES נמנעה החברה מלהזכיר דבר וחצי דבר על ההשקה הקרובה, זאת על אף שהסקירה המוגזמת שהוענקה באתרי הטכנולוגיה למסיבת העיתונאים נבעה בעיקר מהרחשים אודות ציון מועד ההשקה של מכשיר האייפון ברשת.

שמועה מיתולוגית שמגיעה לקיצה
השקת מכשיר האייפון בורייזן מלווה את קהל הצרכנים האמריקני מינואר 2007, עת הציג ג'ובס את מכשיר האייפון לראשונה. מאז ועד היום כל כנס של החברה מתייחס לאפשרות בה יגיע המכשיר גם למפעילת הסלולר הגדולה והפופולארית בארה"ב.

לקהל הישראלי החדשות מעט פחות רלוונטיות אם כי השקתו של דגם מעודכן למכשיר האייפון עשוי להציג קווים מנחים לדגם הבא של המכשיר או להתרחב בשלב מאוחר יותר גם לדגם המגיע לישראל בתצורת ה-GSM.

מכל מקום, התממשותן של השמועות המיתולוגיות של אפל בשנים האחרונות: טאבלט, הגעת הביטלס לאייטונז והופעת מכשיר האייפון בורייזן מותירה כעת שמועה מיתולוגית אחת בלבד שעשויה אף היא להפוך למציאות בקרוב: הפיכתה של אייטונז למקוונת והשתלטותה של אפל על שירותי הענן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה