יום שלישי, 18 בינואר 2011

האקר ברזילאי: "פרצתי את גרסת 02.10.04 לאייפון 4"

מידע שמפרסם לפני שעות אחדות האקר ברזילאי מתייחס לפריצה שמצא עבור גרסאות המודם: 02.10.04 ו-03.10.01. לטענתו, את גרסת ה-Unlock ישחרר ב-22 לינואר בתום תיקון שורת באגים המלווים את הפריצה
עדכון: התגלה כהונאה
בעוד שתי קבוצות הפריצה המובילות למכשיר האייפון מתקשות להתמודד עם גרסאות המודם שהשיקה אפל לפני מספר חודשים, מצהיר היום (ג') האקר ברזילאי כי מצא פירצת אבטחה בגרסאות המודם למכשירי האייפון וכי ישחרר פריצת Unlock עבורם ב-22 לחודש הנוכחי.

לטענתו של ההאקר האלמוני, פריצת 02.10.04 סיימה מבחינתו את הליך הפיתוח והיא מוכנה לחלוטין בעוד מספר תקלות הקשורות לגרסת 03.10.01 מעכבות אותה ומכאן דחיית שחרור הפריצה במספר ימים.

בדיקה שערכתי בחשבון הטוויטר של ההאקר העונה לשם: Ronaldobrazilian לא הובילה לכל פרט מזהה באשר למי שעומד מאחורי חשבון הטוויטר, רף הציוצים מעיד על התלהבות שמעלה מעט חשדות ופניות לא מעטות לחברים מקבוצת ה-DevTeam שטרם זכו למענה בשלב זה.

מה שכן מצאתי בין הציוצים של הבחור האלמוני הם מספר סרטוני וידאו המורים על מניפולציות בשורות קוד המיוחסות לכאורה לפריצת גרסאות המודם.

אל הדיווח המיוחס לגרסת ה-Unlock הנוכחית מומלץ להתייחס ביתר ביקורת, זמן ההמתנה הארוך שנוצר בציפייה לפריצת גרסאות המודם האחרונות של אפל הובילה לעניין רב שרבים מעוניינים לנצל, זאת ועוד שבשלב זה מפתח הפריצה לא הציג סרטון וידאו החושף את תהליך הפריצה או מכשיר שעבר Unlock באמצעות הפריצה שפיתח.

עדכון: לפני שעות אחדות (ד') ולאחר שהצליח לעורר מהומה לא קטנה הצהיר חשבון הטוויטר של הבחור האלמוני כי מדובר בהונאה שנועדה להתגרות בקבוצת הפריצה DevTeam.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה