יום שישי, 4 בפברואר 2011

שוחררה Greenpois0n ל-4.2.1: מומלץ להמתין

קבוצת ה-Chronic DevTeam שיחררה הלילה את פריצת ה-Greenpois0n ל-iOS בגרסה 4.2.1 כגרסה קבועה ובלתי קשורה. עם זאת הגרסה הראשונית סובלת מבעיות התקנה והעומס על השרתים בשלב זה לא מאפשר את התקנת הסידיה
לאחר שבועות ארוכים השיקו לפני שעות אחדות חברי ה-Chronic DevTeam גרסה חדשה ומעודכנת לכלי הפריצה שלהם GreenPois0n המיועד בשלב זה למשתמשי המק בלבד ומאפשר פריצה בלתי קשורה למכשירי ה-iDevice.

הכלי החדש שוחרר לאחר התלבטות קשה מצד חברי הקבוצה שלא הצליחו להסכים קודם על מועד השחרור. מי שנחלצה לעזרתם ופתרה להם את הדילמה היתה אפל שאיתרה וחסמה את חור האבטחה ששימש לפריצה כבר באחת מגרסאות הבטא של iOS 4.3.

פריצה לטווח קצר
מאחר וכך גרסת Greenpois0n הנוכחית צפויה להיות אפקטיבית לזמן קצר יחסית. עדכון מערכת ההפעלה הצפוי להתרחש בשבועות הקרובים יחסום את הפירצה בו עושה הכלי שימוש, דבר שהאיץ במפתחים למהר ולהפיץ את הגרסה החדשה.

Greenpois0n זמין בשלב זה למשתמשי המק בלבד, גרסה המותאמת לחלונות צפויה לראות אור בימים הקרובים. כלי הפריצה המעודכן של חברי ה-Chronic DevTeam מאפשר ביצוע Jailbreak קבוע ומוגדר כפריצה בלתי קשורה.

מומלץ להמתין לגרסה מעודכנת
דיווחים רבים ברשת מלמדים כי הגרסה החדשה סובלת מבעיות התקנה רבות וכי חלק ניכר מהמשתמשים צריך היה לחזור על סדרת הפעולות שוב ושוב על מנת להשלים את תהליך הפריצה באמצעות התוכנה.

כלי הפריצה החדש צפוי לעבור בשעות הקרובות עדכון שיעניק לו גרסה יציבה הרבה יותר ועל כן מומלץ שלא להתקין את הגרסה הראשונה שהושקה.

מאז השקתו של Greenpois0n מתקשה קבוצת ה-Chronic DevTeam להותיר את שרתי האתר באוויר אם כי גרסאות להורדה ניתן לאתר כבר בכל פינה ברשת.

התקנת Greenpois0n בנויה על שני שלבים. הפריצה הראשונית מתקיימת באמצעות התקנת התוכנה על גבי המחשב וביצוע הליך הפריצה והחלק השני באמצעות Loader המותקן על גבי המכשיר ומאפשר בין היתר להתקין את רכיב ה-Cydia.

מאחר והחלק השני של ההתקנה מובנה על חיבור לשרתים ספציפיים לא ניתן בשלב זה להשלים את הליך הפריצה ולהתקין את חנות האפליקציות האלטרנטיבית למכשיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה