יום שלישי, 22 בדצמבר 2009

המלצה: הרחבה לעכבר המג'יק


מלווה בגל שמועות החושפים את יכולות המגע שלו, הציגה אפל באוקטובר האחרון את עכבר המג'יק. העכבר המעוצב להפליא מצופה במשטח מגע המאפשר שימוש במחוות אצבע שונות המתורגמות לפעולות על גבי המסך. עם זאת, אפל לא מנצלת את יכולותיו של המכשיר באופן מלא. תוכנה חדשה בשם MagicPrefs מציעה פתרון
עכבר המג'יק נכלל בסדרת עדכונים מאסיבית שהובילה אפל לקראת עונת החגים. תחילה הוצע העכבר רק עם קניית מחשבי האיימק החדשים אך במהרה הוצע למכירה כמוצר בודד. על אף שאפל לא ידועה כיצרנית עכברים טובה במיוחד, העכבר החדש היווה שדרוג משמעותי לקודמו שנחשב היה לדעת רבים כעכבר מעוצב אך לא נוח במיוחד.

עכבר המג'יק הביא עימו את טכנולוגיית משטח המגע שהוטמעה לראשונה באייפון, לאחר מכן במשטח העכבר של המקבוק בוק אייר ובהדרגה בכל ליין המחשבים הניידים של החברה גם בקרב העכבר החדש.
לאחר השקתו של העכבר החלו מפתחים רבים לשחק עם יכולותיו של האחרון ולהרחיב אותם כשהם מציעים מגוון תוכנות המאפשרות שלל מחוות שונות ומשונות עבור המכשיר. מה אם כן מייחד את התוכנה הנתונה? בראש ובראשונה: היא ניתנת להורדה חינם.

MagicPrefs מאפשרת בעיקר שליטה מתקדמת ביכולותיו של העכבר אך בניגוד לתוכנות אחרות הקיימות בשוק אינה מאפשרת יצירת מחוות מובנות חדשות ומתוחכמות. אלו מכם שרכשו את מחשבי האיימק החדשים בסדרת ה"27 ישמחו לגלות כי התוכנה מאיצה את פעולותיו של העכבר באופן ניכר. התוכנה הוכרה על ידי חברת אפל ומומלצת להורדה מאתר החברה. להורדה חינם


2 תגובות:

  1. "טכנולוגיית משטח המגע שהטומעה לראשונה באייפון" צ"ל "... שהוטמעה..." כמובן

    שתהייה שנת אפל (או "אפפל") מוצלחת ומעניינת ב-2010

    השבמחק