יום ראשון, 26 בספטמבר 2010

הצצה לאייפד הבא

מספר פטנטים חדשים שרשמה לאחרונה אפל מעניקים הצצה אפשרית לדגם האייפד החדש. מצלמה קדמית ודוק כפול עבור סנכרון בזמן צפייה אופקית הם חלק מהם. העיצוב והגודל עדיין בגדר תעלומה
סדרת פטנטים חדשה שהוגשה על ידי אפל לאישור לאחרונה חושפת שני חיבורי דוק המופיעים בצידו התחתון של המכשיר כשהוא מונח באופן אופקי ואנכי. עיצוב הכולל שני חיבורים בעלי פונקציה זהה איננה אופיינית לאפל שדוגלת בכמות מינמלית של יציאות. אף על פי כן, הוספת חיבור עבור סינכרון בצידו התחתון של המכשיר כשהוא מונח במצב אופקי תאפשר השקת שלל אביזרי עזר נלווים למכשיר האייפד.

מלבד הדוק הכפול, ניתן להבחין באיורים שהגישה אפל בחיבור נוסף, קטן יותר, המסתמן כחיבור miniHDMI אפשרי.

אלא שהאיור שהצליח לגזול את מירב הספולציות הוא ללא ספק שרטוט שבו מופיע עיגול קטן בראש המכשיר בדומה לשרטוטים אחרים שכבר הגישה אפל מוקדם יותר ומציינים את מיקומה של המצלמה במכשיר האייפוד טאצ'.

הדעות חלוקות באם העיגול הקטן מציין את חיישני התאורה של המכשיר המצויים בו גם בדגם הנוכחי או האם מתייחס למצלמה שתאפשר שימוש ב-FaceTime. עיון קצר בפטנטים קודמים המיוחסים למכשיר האייפד לא מגלים את אותו עיגול המופיע בראש המכשיר על אף קיומו של החיישן ומאמתים את ההשערה כי מדובר במצלמה קדמית.

לדעת אנליסטים רבים ועל סמך מידע שהגיע ממספר מקורות מצד יצרניות החומרה של מחשב הלוח של אפל, השקתו של דגם חדש עבור האייפד צפויה להתקיים רק במהלך הרבעון הראשון של השנה הבאה.

הערה: רישום פטנט אינו מעיד על הטמעתו במוצר המוגמר. אפל וחברות מחשוב רבות רושמות אינספור פטנטים בשנה בהן בוחרות לבסוף שלא לעשות כל שימוש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה