יום שני, 20 בספטמבר 2010

אייפון 4 מגיע לסין (וגם לישראל)

הדגם החדש של מכשיר האייפון ינחת ביום שבת הקרוב בשוק הגדול בעולם. עבור אפל מדובר בהזדמנות להקפיץ את מכירות המכשיר באופן משמעותי לקראת סוף השנה הנוכחית. לצד ההשקה המדוברת, המכשיר צפוי להגיע גם לישראל, מלזיה, טורקיה והפיליפינים יום קודם לכן. המחירים? לא לפני יום חמישי
שלושה חודשים לאחר ההשקה הרשמית הותירה אפל למספר משווקות בינלאומיות להתחיל במכירתו של האייפון הרביעי. בין מלזיה, טורקיה, הפיליפינים וישראל, את הכותרת גונבת באופן טבעי לחלוטין סין, שנחשבת לבעלת הפוטנציאל העסקי הגדול ביותר עבור אפל שמבססת לאחרונה את מעמדה עם פתיחת רצף חנויות ריטייל ברחבי המדינה.

המחירים בסין: 2800 ש"ח לדגם ה-16 ג'יגה בייט, 3400 ש"ח לדגם ה-32, שניהם נטולי התחייבות. אלו שיבחרו להתחייב למפעילת הסלולר יוניקום, צפויים למחירים נמוכים עוד יותר אך תמורת התחייבות לשנתיים.

ביום שישי הקרוב צפוי האייפון הרביעי להגיע גם לישראל כשהוא ישווק על ידי שלוש מפעילות הסלולר המובילות לצד יבואנית אפל בישראל, חברת איידיגיטל. המחירים והמסלולים של חברות הסלולר נשמרים בשלב זה כמידע עסקי ממודר וצפויים להתפרסם רק לקראת יום חמישי בלילה, שעות ספורות טרם ההשקה הרשמית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה