יום שבת, 18 בספטמבר 2010

דיווח: עדכון לליין המקבוקים במהלך אוקטובר-נובמבר

בשנים האחרונות חודשי הסתיו הפכו למועד עדכונם של ליין המחשבים הניידים של אפל. מעט לפני החגים, יתכן ואפל טרם אמרה את המילה האחרונה. סבירות גבוהה לעדכון ליין המקבוק אייר
מרבית ממוצריה של אפל זוכים למחזור חיים קבוע שמסתיים בין אחת לשנה לפעמיים במהלך השנה. בין עדכונים משמעותיים לרענון חומרה בסיסי, ליין המחשבים הניידים של אפל זוכה לרוב להתעדכן פעמיים בשנה.

עונות המעבר הן ללא ספק החביבות ביותר על ליין המקבוקים הזוכה לרוב להתחדש בחודשי האביב והסתיו. חשיפת הניידים החדשים של אפל התקיימה כבר במהלך חודש אפריל ומאי השנה אך עדכון נוסף צפוי להתקיים במהלך החודשים אוקטובר נובמבר.

מי שלא התעדכן כבר תקופה ארוכה וצפוי לזכות לרענון משמעותי הוא האולטרה נייד של אפל, המקבוק אייר, שעדכונו האחרון התקיים ביוני 2009 ומאז טרם שודרג.

מה צפוי בעדכון? שמועות אחרונות מתייחסות לתמיכה ראשונית של אפל בתקן USB 3.0, הגדלת נפח הכונן הקשיח, החלפת המעבד והפחתה משמעותית במחירו של האייר.

עדכון ליין המחשבים הניידים של אפל הצפוי להתקיים במהלך חודשי הסתיו עשוי לחתום את כלל ההשקות לשנה הקרובה ולהעמיד את קו המוצרים הסופי של אפל עבור תקופת החגים שתתקיים בחורף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה