יום שישי, 17 בספטמבר 2010

דגם חדש לאייפד בתחילת 2011

שני פרסומים שמגיעים לאחרונה ממקורות המזוהים עם יצרניות רכיבי מחשב הלוח של אפל מלמדים כי דגם חדש עבורו יוצג כבר ברבעון הראשון של השנה הבאה. ולבנתיים, מנכ"ל רשת חנויות הכלבו הגדולה בארה"ב, בסט ביי, מצהיר: "האייפד נוגס בכ-50% ממכירות המחשבים הניידים"
הצהרתו של ג'ובס במעמד חשיפתו של מכשיר האייפד מוקדם יותר השנה מתערערת לאחרונה לאור נתונים שחושפת רשת בסט ביי האמריקנית. בניגוד להנחה כי לאייפד שוק עצמאי שאינו צפוי לפגוע במכירות המחשבים הניידים או במכירות הסמארטפונים נראה כי מחשב הלוח של אפל דווקא כן מצליח לנגוס בשוק המחשבים הנישאים.

מנתונים שחשף לאחרונה מנכ"ל בסט ביי, נראה כי מכירות הניידים צנחו בכ-50% ביחס לרף המכירות של מכשיר האייפד שממשיך לעורר ביקוש רב. על אף שבסט ביי נמנעה מלפרסם את פילוח הנתונים למחשבים ניידים ונטבוקים אין ספק כי הנפגעים העיקריים מהפופולאריות הגואה של מכשיר האייפד הם שוק הנטבוקים הצעיר שרק החל לבסס את מעמדו לפני כניסתו של השחקן החדש יותר אל השוק.

דיווח: דגם חדש לאייפד - עם תחילת 2011

מספר נתונים שנחשפו השבוע העניקו הצצה קלה למה שעשוי להתגלות כדגם חדש למכשיר האייפד כבר בתחילת שנה הבאה. פרסומים שונים המגיעים מצד יצרניות רכיבי מחשב הלוח של אפל מגלים כי פס הייצור ערוך לקליטתו של המכשיר החדש כבר עם תחילת שנת 2011.

הפירסומים, שאושרו על ידי אחת מיצרניות רכיבי המחשוב הטיוואניות, מצדדים ברבעון הראשון של שנת 2011 כמועד השקתו של הדגם החדש.

אם להתייחס למידע שמגיע מצד מקורות שונים המזוהים עם יצרניות רכיבי המכשיר, הדגם החדש של מכשיר האייפד צפוי לכלול מסך שונה ודקיק במיוחד אך ישמור על גודלו: "9.7 בניגוד לדיווחים שהגיעו מוקדם יותר במהלך השנה.

השקתו של דגם חדש למכשיר האייפד עומדת בקנה אחד עם תקופת מחזור חייו של האייפד שצפויה להגיע אל קיצה במהלך הרבעון הראשון של השנה הבאה ויחד עם העובדה שנכון לכעת, האייפד (בדגמו הנוכחי) נחשב למכשיר המגע הכי פחות מתקדם שמציעה אפל ללקוחותיה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה