יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

הצצה אל חידושיה האחרונים של גוגל, מחר

מעט אחרי אפל, גם גוגל מקיימת כנס, גם הוא יתקיים בסן פרנסיסקו וגם הפעם מדובר במרכז לאומניות, מחר בשעה 9:00 שעון פסיפיק (19:00 שעון ישראל) צפויה גוגל לחשוף את החידושים הטכנולוגים האחרונים מתוצרתה. מתחרה חדשה לאייטונז כבר בחודשים הקרובים?
עונת הסתיו מהווה את ירח הדבש של השנה הטכנולוגית. חודשי הסתיו: ספטמבר ואוקטובר גדושים לרוב בכנסים והכרזות של שלל מוצרים חדשים, כולם מיועדים לקחת חלק במלחמה על כיסו של הצרכן המערבי בתקופת החגים שתגיע מעט לאחר מכן.

מעט לאחר שאפל סיימה להציג את החידושים שבאמתחתה מזמינה גוגל את בכירי התעשייה ועולם התקשורת לקחת חלק בכנס משלה שצפוי להתקיים במרכז Moma, לאומנות מודרנית השוכן בסן פרנסיסקו, במוקד: הצגת חידושים המיוחסים למנוע החיפוש של החברה.

שמועות המלוות את הכנס שצפוי להתקיים מחר מתייחסות לשירות Google Goggles המעניק אפשרויות חיפוש לפי תמונות וצפוי לעבור עדכון משמעותי בקרוב. השירות זמין כבר תקופה ארוכה למכשירי אנדרואיד השונים אך טרם הגיע אל פלטפורמת האייפון ו-iOS. הגעתו אל האחרונים צפויה להתקיים עוד במהלך השנה הקרובה.

שמועה נוספת שעשויה לעורר רעש רב אם אכן תאושש כבר מחר היא השקתה של חנות תכני מדיה דוגמת אייטונז שצפויה להתחרות ישירות באפל. מהלך כזה עשוי למתג את גוגל באופן רשמי כמתחרתה הגדולה ביותר של אפל בתחום הסלולר כשהיא מחזיקה במערכת הפעלה פופולארית, חנות אפליקציות מצליחה וחנות תכנים המשלימה את שירותי התוכן עבור מכשירי אנדרואיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה