יום שישי, 27 בנובמבר 2009

אפל מציגה את הנחות BlackFriday


אפל הציגה היום את הנחות יום שישי השחור מטעמה והן זעומות ביחס למתחרותיה. החברה מיישרת קו עם התנהלותה ביום זה ביחס לשנים קודמות. אפל לא נוהגת להפחית במחירי מוצריה באופן משמעותי אך משחקת את המשחק
מגוון השמועות הרחב שהתייחס להצגת ההנחות ביום שישי השחור מטעם אפל התחלף בנתוני האמת של החברה. מרבית האתרים הסוקרים את אפל בעולם מיהרו להציג כבר אתמול את הנחות החברה כפי שהוצגו באוסטרליה וניו זילנד המקדימות אותנו משמעותית במעברו של יום. ההנחות שהתגלו היו זעומות ומתונות יחסית. אפל שומרת בכך על מדיניותה משנים עברו בהתייחס ליום שישי השחור.

בניגוד לחברות אחרות בתחום המציגות הנחות של מאות דולרים ויותר הציגה אפל הנחות מתונות בלבד המסתכמות ב100 עד 300 דולרים בהתאם למחירי המוצרים. בסופו של יום, מבינה החברה כי מחר תחזור למכור במחירים המוכרים. הפרש כה משמעותי יגרום לפגיעה במכירות עם סיומו של יום שישי השחור ויגרום לתהיית רבים על הקופון שיכולה לגזור החברה גם ממחירים נמוכים יותר.

אלו מכם שמבקרים כעת בארה"ב ישמחו להכנס לאחת מחנויות אפל, להתחכך באלפי האנשים שכבר נמצאים שם ולנסות ולזכות בהנחות על מוצרים שעדיין נמצאים במלאי החנות. מכל מקום, אין בהנחות מסדר גודל שכזה להוות שיקול משמעותי בבחינת קניית מחשב חדש.

2 תגובות:

  1. תגיד, האם ידוע אם ניתן יהיה לקנות iphone sim free ב-iDigital?

    השבמחק
  2. עדיין לא ידוע. סביר להניח אגב - שלא.

    השבמחק