יום שלישי, 3 בנובמבר 2009

עדויות ראשונות לדגם אייפון חדש


חברה סינית מצהירה: אלו תמונות הדור הבא של האייפון. הייתי בוחר להתעלם מההצהרה אלמלא הייתה מדוייקת בפעמים הקודמות בהם הצהירה אותה חברה הצהרות דומות באשר לדגמי האייפון הנוכחיים
נתחיל דווקא בצינון של התמונות שדולפות היום לרשת בכך שנזכיר כי האייפון לא צפוי לעבור רענון בזמן הקרוב. אם נעקוב אחר השיווק השיטתי של אפל, הדור הבא של המכשיר הסלולרי של החברה לא צפוי להגיע לפני חודש מאי. אף על פי כן, אין ספק שבאותה נשימה ניתן לומר שהדור הבא של החברה כבר נמצא בשלבי פיתוח מתקדמים.

חברת Ontrade הסינית שספק שיחררה ספק הדליפה תמונות של דגמי האייפון הקודמים עושה זאת שוב. בתמונות שצצו ברשת ניתן לראות מספר חלקים המשוייכים ככל הנראה לדור האייפון הרביעי במספר. בעבר אגב, תמונות החברה אוששו והתגלו כאמיתיות. נאמר ונסתייג. בפעם הקודמת התמונות צצו רק מספר חודשים מועט טרם ההשקה של אפל, הפעם מדובר בשמונה חודשים לערך ממועד ההשקה הצפוי. האם יתכן שמכשיר האייפון צפוי לעבור רענון מוקדם השנה? אם נתייחס להצהרותיו של פיל שילר, אפל לא צפויה להציג מכשירים חדשים במהלך השנה הנוכחית ולכן אם אכן תהיה השקה מוקדמת לדגם החדש של מכשיר האייפון, סביר שלא יתקיים לפני 2010.

תרחיש אפשרי נוסף נקשר למכשיר אחר, רדוף שמועות לא פחות מנושא כתבה זו. אם צפויה אפל להציג את מכשיר הטבלט המהפכני שלה בחציון הראשון של השנה הבאה כפי שמעריכים אנליסטים רבים, יתכן ונהיה עדים באותו מעמד לעדכון מכשיר אחד נוסף.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה