יום שני, 23 בנובמבר 2009

אפל מתערבת בקרב ענקיות הסלולר בארה"ב


חברת At&t החתומה על חוזה בלעדיות בארה"ב לשיווק מכשירי האייפון נמצאת בקרב פרסומי מול חברת Verizon המתחרה. המערכה נפתחה כשהאחרונה החליטה לתקוף את בעיות הפריסה והקליטה של מעצמת הסלולר האמריקאית. כעת גם אפל מחליטה להביע דעתה בנושא
לפני מספר שבועות החליטה חברת הסלולר Verizon לתקוף את מתחרתה המשווקת בין היתר את מכשירי האייפון במדינה באחת מנקודות התורפה המוכרות שלה: הפריסה הסלולרית. חברת At&t זוכה לביקורת רבה בארה"ב על בעיות קליטה שונות ופריסה איטית של רשת הדור השלישי זה מספר שנים.

עד לא מזמן עמדה At&t בפני תביעה ייצוגית בשל עיכוב תמיכת הודעות המולטימדיה במכשירי האייפון שהגיעו כאמור באיחור רב למשתמשי המכשיר במדינה. חברת ורייזן שמנהלת משא ומתן ארוך עם חברת אפל למול פקיעת הסכם הבלעדיות עליו חתומות אפל וAt&t בדבר שיווקו של מכשיר האייפון מאבדת את סבלנותה. לפני מספר שבועות העלתה ורייזן סדרת פרסומות בהן תוקפת את בעיות הקליטה והפריסה הדלילה של רשת הדור השלישי של מעצמת הסלולר המתחרה.
זו לא נשארה חייבת ופתחה בהליכים משפטיים כנגד ורייזן, הליכים שספק אם דבר ביעילותם כנגד המסע הפרסומי של החברה. כחלק מהמסע המשפטי אותו הובילה At&t ביקשה האחרונה להסיר את הפרסומות שהועלו על ידי מתחרתה, בקשה שנדחתה על ידי השופט הפדראלי שנתן דעתו בעניין.
אפל שללא ספק זוכה לפגיעה אף היא מפרסומיה של ורייזן החליטה לתקוף את הנ"ל באמצעות שתי פרסומות אותן משחררת הערב.

הפרסומות החדשות אותן מציגה אפל מתייחסות ליכולות המכשיר לשלב שיחה והעברת נתונים במקביל ומדגישות את הקליטה הרציפה של השיחה לאורך פעולות אלו. לצפייה בפרסומות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה