יום שלישי, 17 בנובמבר 2009

הטבלט של אפל נותר בכותרות


גל השמועות הנוכחי ביחס לטבלט של חברת אפל מקבל חיזוק נוסף: CnnMoney מייחס כתבה שלמה בעניינו ומציין פרטים נוספים אודות המכשיר שעשוי להפוך למציאות בתחילת השנה הקרובה
אם להתבסס על הכתבה, הטבלט העתידי של אפל עשוי לגעת בשווקים רבים ולהוות מכשיר משולב שייטול תפקידים של רבים מהמכשירים המקיפים אותנו כעת. המכשיר יכלול רכיבי חומרה מתקדמים שיעניקו לו תמונת מסך בעלת רזולוציה גבוהה במיוחד ויגיע במספר דגמים שונים. דגם התומך בקישור דור שלישי סלולרי צפוי לצאת יחד עם בלעדיות לאחת מחברות הסלולר בדומה לשיטה בה נקטה אפל עם מכשירי האייפון. המכשיר צפוי לכלול מצלמה בסיסית לשיחות רשת ועתיד לפגוע קשות בליין המכשירים בעלי היישומים הייחודים דוגמת הקינדל של אמזון. בניגוד למכשירים הייחודים לתחום מסוים יהווה הטבלט מכשיר משולב שיכלול בתוכו: קורא ספרים אלקטרוני, נגן מולטימדיה, פלטפורמת משחקים ומכשיר אינטרנט אינטואיטיבי.

הכתבה מתייחסת גם למספר שמועות מבוססות פחות דוגמאת הערכות המדברות על מכירת 2 מיליון יחידות של המכשיר בשנה הראשונה, מחיר השקה בטווח שבין 600 ל1000 דולרים והעובדה שהפרוייקט עומד כעת בראש סדר העדיפויות של מנכ"ל חברת אפל בימים אלו.

התייחסות מקורות התקשורת הבכירים בארה"ב לגל השמועות הנוכחי אודות מכשיר הטבלט האגדי של אפל מייצר ביסוס אפשרי למכשיר שאם אכן יושק בתחילת שנת 2010, נמצא כעת בשלבי פיתוח מתקדמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה