יום שני, 23 בנובמבר 2009

הכרות גאה מבוססת מיקום באייפון


אפליקציית Grindr מהווה תוכנת הכרויות מבוססת מיקום לקהילה הגאה המותאמת למכשירי האייפון והאייפוד טאצ'. האפליקצייה שפותחה על ידי יהודי אמריקאי הפכה פופולארית במיוחד ברחבי אירופה ומאפשרת הכרות על בסיס קירבה פיזית בין המחזיקים באפליקצייה
אפליקציות מבוססות מיקום מצאו דרכן למכשירי הסלולר עם הגעתו של רכיב הGps אל האחרונים. אף על פיכן לא הצליחו הנ"ל לזכות לפופולאריות רבה במיוחד. אחד הפרוייקטים המבטיחים בתחום הוצג על ידי חברת גוגל באמצעות אפליקציית Latitude שנכון לשלב זה איננה מצליחה להמריא. ליטטוד מהווה מעיין רשת חברתית מבוססת מיקום בה ניתן ליצור קשר עם החברים בשירות על סמך מיקומם.

נראה שדווקא כיוון אחר של אפליקציות המיקום צובר תאוצה והופך לפופולארי במיוחד לאחרונה. אפליקציית הכרויות בשם Grindr שהחלה דרכה בפיתוח של יהודי אמריקאי הביאה את עולם ההכרויות מבוסס המיקום לקהילה הגאה. התוכנה פשוטה במיוחד ומציגה על גבי המכשיר את שלל הפרופילים השונים של החברים בשירות הנמצאים בקרבה למשתמש. התוכנה מאפשרת שיחה, העברת תמונות ומציינת מהו המרחק בין כל אחד מהמשתמשים ביחס למשתמש הספציפי. אם מעוניין המשתמש למסור את מיקומו, כל שעליו לעשות הוא ללחוץ על כפתור אחד שיעשה שימוש ביכולות הGps של המכשיר וישלח נקודת ציון מדוייקת למשתמש המקביל.

גרינדר זמינה להורדה חינם באפסטור ומבוססת על מתן חסות ופרסומות. למידע נוסף והורדה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה