יום שלישי, 24 בנובמבר 2009

סיינפלד משדרג לאיימק


בפרק איחוד מיוחד של סדרת הניינטיז המצליחה "סיינפלד" נראו מספר עדכונים ברחבי הדירה המפורסמת של ג'רי, אחד מהם הוא האיימק
סיינפלד כיכבה על מסכי הטלויזיה בעולם בדמות תוכנית קומית במשך כעשור ולאורך כתשע עונות. במהלך הסדרה ניתן היה לראות מחשב מקינטוש בדירתו של הכוכב הראשי ג'רי שהוחלף באחר רק בעונה האחרונה של הסדרה. לכבוד פרק האיחוד שהוצג השבוע בארה"ב החליטו המפיקים לעדכן את דירתו של ג'רי שעברה רענון טכנולוגי קל.
בין המכשירים שהחליפו המפיקים ניתן היה לראות גם מקרר וטלוייזיה בהפרדה גבוהה.
אחד המכשירים שנראו מעט פחות היה מחשב איימק מליין הדגמים הקודם לזה הנוכחי שהוצג על ידי אפל לפני מספר שבועות.

סיינפלד מזוהה בין היתר עם פרסומות בהם נטל חלק לצד מנכ"ל חברת מיקרוסופט לשעבר ביל גייטס ואשר נועדו להתמודד עם פרסומות אפל המציגות את המק למול הפיסי. מהלך פרסומי זה זכה לביקורת נרחבת והורד במהרה לאחר שנמצא כבלתי אפקטיבי. השימוש של מיקרוסופט בדמות שהיתה פופולארית בעשור הקודם וודאי שאינו מוסיף גוון טרנדי במיוחד לחברה.

ההתייחסות בפרק האיחוד המחודש של סיינפלד לחברת אפל לא הסתכם רק בהנחת האיימק על שולחנו של ג'רי וזכה לפנים נוספות גם בתסריט. במהלך הפרק ניתנה התייחסות לפיתוח אפליקצייה לאייפון בשם Itoilet אשר בדומה לאחרונה שהצגתי אף היא מבוססת מיקום אך מיועדת למטרה שונה לחלוטין ומאפשרת גילוי של תא השירותים הקרוב ביותר אל מכשירכם.

4 תגובות:

  1. האפליקציה הזאת גאונית בשביל בנות! איך לא חשבו על זה קודם...

    השבמחק
  2. נראה לי ששילוב בין שתי האפליקציות האחרונות (הכרויות ו... תא השירותים הקרוב) יכול להיות.... אמממ.... לא משנה. 

    השבמחק
  3. זו לא באמת אפליקציה, נכון? כנראה שסיינפלד היה צריך קצת כסף אז הוא נתן חסות לאפל. מעצבן אמנם, אבל זוהי כזו סדרה מעולה, שלשמחתי אפשר למצוא את כל עונותיה באתרי סדרות לצפייה ישירה ללא תשלום, שנסלח לו.

    השבמחק