יום שני, 23 בנובמבר 2009

המג'יק עושה עלייה: נמכר תמורת 400 ש"ח באיידיגיטל


העכבר החדש והמדובר של אפל הגיע לארץ וניתן לרכישה באמצעות יבואנית אפל בישראל. במקביל, ביקורות בעד ונגד המכשיר מתייחסות לחוסר התאמתו לכף היד אך משבחות את ממשק המגע המהפכני
אפל איננה ידועה כיצרנית עכברי מחשב טובה במיוחד. למעשה, מדובר באחת החולשות המוכרות של החברה. ביקורות רבות שהוטחו בפני החברה לאורך השנים טענו כי החברה מתייחסת לעיתים לפן העיצובי במידה מוגזמת המאפילה על מרכיבים חשובים לא פחות. העכברים של אפל היו שונים ומעוצבים מאז ומתמיד. הם נראו טוב מבחינה ויזואלית אך התאמתם לכף היד לא זכתה להתחשבות יתרה מצד המפתחים.
עכבר המג'יק החדש הביא את יכולות המולטיטאצ' שהחלו דרכן במכשיר האייפון הראשון של החברה אל המכשיר הנוכחי. העכבר הבטיח יכולות המוטמעות כבר תקופה במשטחי העכבר הקיימים במקבוקים השונים והיווה פריצת דרך בייבוא יכולות אלו אל העכבר השולחני.

כשהציגה אפל לראשונה את המג'יק מאוס, הדגישה האחרונה כי מחוות המגע המותאמות למכשיר כל כך טבעיות עד שאין צורך להתרגל אליהם כלל. באופן דומה הציגה החברה גם את מקלדת האייפון לראשונה. ואכן, אלו מכם הרגילים לעבוד עם מגע המולטיטאצ' הקיים בליין המחשבים הניידים של החברה כבר תקופה יגלו עכבר אינטואיטיבי במיוחד. אלו שעולם זה חדש להם יזדקקו למעט זמן בכדי לאמץ את המכשיר החדש.

עכבר המג'יק הושק לראשונה יחד עם מחשבי האיימק החדשים של אפל ומאוחר יותר הפך זמין גם במכירה בנפרד. בארץ ניתן כעת לרכוש את העכבר דרך ייבואנית אפל במחיר של כ400 שקלים אלא שנכון לכעת נראה כי המלאי אינו גדול במיוחד.
לאחרונה גם התבשרנו כי מספר האקרים הצליחו להתאים את הדרייברים של המג'יק לחלונות והביאו את בשורת המולטיטאצ' למערכת ההפעלה המתחרה.

4 תגובות:

  1. "במידה מוגזמת המעפילה על מרכיבים חשובים לא פחות" - התכוונת בודאי ל "מאפילה" שפרושה שמה בחושך, מסתירה וכו'

    השבמחק
  2. אתה צודק לחלוטין. תודה על התיקון :)

    השבמחק
  3. רק רציתי לחזק את ידיך ולהחמיא לך על הבלוג, אני קורא קבוע ושקט בד"כ אבל בהחלט מגיעה לך מילה טובה :-)
    עמית

    השבמחק
  4. תודה רבה, כיף לשמוע! :)

    השבמחק