יום שבת, 10 באפריל 2010

שמועה: ליין המקבוק פרו יתעדכן בשלישי הקרוב


שתי שמועות נפוצו ברשת במהלך הימים האחרונים. האחת מתייחסת להשקת ליין המקבוק פרו החדש ביום שלישי הקרוב, השנייה מתייחסת להטמעת פלאש (רכיב הצילום, לא גרסת אדובי) לדגם הבא של האייפון
מחשבי המקבוק פרו הגיעו אל קץ מחזור החיים שלהם לאחרונה ועדכונים אודותיהם הפכו לשמועה שמלווה את קהילת המק כבר מספר שבועות. זו איננה הפעם הראשונה שאתרי חדשות העוסקים באפל מפרסמים כי השקתם של המחשבים החדשים תתקיים תוך ימים או אפילו תוך שעות. עד כה כל השמועות התבדו.

שילוב של מידע שדלף ממקור הקשור לאפל יחד עם מהלך תמוהה של חברת בסט ביי שמסירה את מחשבי המקבוק פרו בגרסת ה-15 אינץ' מהמדפים מובילה לשמועות חדשות המייחסות את התאריך ה-13 לאפריל, יום שלישי הקרוב כמועד השקתו של ליין המחשבים המתקדם של החברה.
ליין המקבוק פרו החדש צפוי לכלול את מעבדיה החדשים של אינטל i5 ו-i7 ועדכונו אכן צפוי בקרוב. ספק אם בשלישי.

פלאש באייפון דור רביעי?

מערכת ההפעלה החדשה של האייפון הוצגה לפני ימים אחדים על ידי אפל והושקה בגרסת מפתחים. כצפוי, הגרסה החדשה זכתה כבר לניתוח, פירוק והרכבה של שלל מפתחים שהצליחו, פרט ללפרוץ אותה, גם לגלות מספר רמזים אודות תמיכה של הדגם החדש בפלאש. שלוש פונקציות חדשות שנתגלו במערכת ההפעלה מלמדים על תמיכתה ברכיב חומרתי של פלאש שעתיד ככל הנראה להתווסף למצלמת המכשיר.

הוספת פלאש לאייפון מעלה את הסבירות שאפל אכן תשנה את עיצובו של המכשיר הסלולרי שלה עם השקתו של הדגם החדש במהלך הקיץ הקרוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה